וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך מחריף: "הנסיכים וויליאם והארי לא מוכנים להופיע יחד באירוע לזכרה של דיאנה"

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 12:11

חודשים של נתק וחיים בקצוות שונים של העולם הביאו את הצמד המלכותי - הנסיך וויליאם ואחיו הצעיר, הנסיך הארי - לשפל חדש ביחסים, שאפילו אירוע לכבוד אמם, הנסיכה דיאנה, לא יכול לשפר. "מצבם כמשפחה קשה, ברמה האישית והציבורית", סיפר מקורב. וואלה! סלבס טיפול זוגי

הנסיכה דיאנה עם שני ילדיה וויליאם (מקדימה) והארי (בזרועותיה), 1984. AP
מפולגים. הנסיכה דיאנה עם הנסיכים וויליאם והארי כילדים/AP

כבר יותר מ-20 שנים, נדמה שמה שחיבר בין האחים המלכותיים - הנסיך וויליאם והנסיך הארי - מעבר לתארים, לסבתם המלכה ולחיים הציבוריים שניהלו מאז שנולדו, הייתה הטרגדיה האישית שעברו כשאיבדו בשנת 1997 את אמם, הנסיכה דיאנה, בתאונת דרכים ששינתה את חייהם. אבל כיום, אחרי חודשים של נתק (שהחלו מאז שהנסיך הצעיר החליט לפרוש עם אשתו, מייגן מרקל, מתפקידם הרשמי כבני מלוכה בריטיים), נדמה שאפילו זכרה של אמם המדוברת לא מצליח לגרום להם להציג חזית אחידה.

על פי הדיווחים באנגליה, השניים עתידים להשתתף בקיץ הקרוב באירוע לזכרה של אמם, אך "בשום אופן לא מוכנים לשאת נאום משותף, אלא מתעקשים להפריד את הדברים שיישאו על דיאנה בטקס, כל אחד בפני עצמו, בלי קשר למה שהאח השני יגיד". מה זה אומר? שהקרע המשפחתי רק מעמיק.

רכו על הסכסוך שלא נגמר בין וויליאם והארי גם באינסטגרם

הנסיך וויליאם, הנסיך הארי. GettyImages
"האחים רבים כבר שנה וחצי". וויליאם והארי/GettyImages
הנסיכה דיאנה מחבקת את הנסיך הארי מתוך סרט דוקומנטרי, צילום ארכיון. AP
היה היה. דיאנה עם הנסיך הארי הצעיר/AP

טום ברדבי, עיתונאי אנגלי שמציג את עצמו כחבר קרוב של יורש העצר הבוגר (38) והנסיך האדמוני שצעיר ממנו בשנתיים (שחי בימים אלה יחד עם מייגן ההריונית ובנם ארצ'י בקליפורניה), ריכל לאחרונה בתקשורת הבריטית על כך שב-18 החודשים האחרונים הארי נקלע לכמה לעימותים עם אחיו הגדול וויליאם. "במשך יותר משנה מערכת היחסים בינם התדרדרה למצב שקשה לתיקון, ברמה האישית והציבורית", סיפר, "הם צועדים בדרכים נפרדות הרבה לפני שהכל נודע לעולם".

למרות שהוא נחשב למקורב לאחים, לכן זכה לראיון ראשון עם וויל אחרי האירוסים לקייט מידלטון וליווה את המסע של הארי ומייגן באפריקה כשתיעד אותם לסרט דוקומנטרי - העיתונאי מספר איך וויליאם החליט לנתק גם איתו את הקשר, בגלל שערוץ התקשורת שבו הוא עובד שידר את הריאיון המדובר של הארי ומייגן עם אופרה ווינפרי, מה שכביכול "אכזב מאוד" את הנסיך הבוגר.

עוד בוואלה!

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון: תמונות מעשור של חיי נישואים מלכותיים

לכתבה המלאה
הנסיך הארי בהלווית הנסיך פיליפ. GettyImages
לא מסתדר עם הפמילייה. הארי/GettyImages
הנסיך וויליאם מגיע עם שני ילדיו לבית החולים לאחר שאשתו ילדה את ילדם ה3, לונדון, 23 באפריל 2018. רויטרס
מתעקש לדבר בעצמו. וויליאם עם הילדים/רויטרס

בעוד ששני האחים היו אמורים להופיע יחד באירוע חשיפת פסל לזכרה של אמם האהובה (שהייתה אמורה לציין את יום הולדת ה-60 בחודש יולי הקרוב), בארמון חוששים מכך שנאומים נפרדים יעבירו מסר שהצרות רק מתגברות - בניגוד לכך שנראו קרובים יותר אחרי הלוויית סבם פיליפ.

"בגלל המטרה של האירוע והיחסים שלהם עד כה, הציבור היה רוצה להאמין שוויל והארי ינאמו במשותף אבל זה לא המקרה. כל אחד מהם התעקש להכין אחד משלו, שפת הגוף של כל אחד מהם כלפי האחר תיבחן בקפידה", גילו יועצים מודאגים, "הם פשוט לא מצליחים להסתדר אחד עם השני יותר".


וואלה! סלבס לא מדברת עם אחותה מאז שאכלה את פרוסת העוגה האחרונה מבלי להשאיר לה ביס.

הנסיך וויליאם, הנסיך הארי. GettyImages
קרובים, אבל רחוקים. האחים הנסיכים/GettyImages
הנסיך וויליאם והנסיך הארי עם הנסיכה דיאנה. GettyImages
נקודת התורפה שלהם. דיאנה עם הילדים וויליאם והארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully