וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנים של עקיצות: בריטני ספירס זוכה להתנצלות גם מהאיש שעשה ממנה צחוק

18.2.2021 / 17:18

מתברר שהסרט "לשחרר את בריטני", על היחסים של הפופסטאר עם התקשורת ועם אביה שהוא האחראי על התנהלותה המקצועית והכספית כבר שנים - גרמו גם לשרדן הרדיו האוורד סטרן, אולי האיש עם הפה הכי גדול בהוליווד, להתצטרף לתנועה ל"שחרור בריטני ספירס". וואלה! סלבס טוקסיק

בריטני ספירס רוקדת לצלילי שיר של ג'סטין טימברלייק/(אינסטגרם)

אומרים שכנראה עדיף באיחור מאשר לעולם לא, אבל מתברר שהסרט התיעודי על בריטני ספירס שעלה לאחרונה על המסך גורם להמון אנשים לשנות את דעתם בנוגע לחייה של נסיכת הפופ הנצחית - שנמצאת בעיצומו של מאבק משפטי נגד אביה ומי שמנהלים את חייה בהחלטת הרשויות כבר 13 שנים.

האקס, ג'סטין טימברלייק כבר התנצל בשבוע שעבר על החלק שלו בעיצוב התדמית השלילית של ספירס במשך השנים וכעת, באופן מאוד מפתיע, מצטרף למתנצלים גם שדרן הרדיו המפורסם האוורד סטרן, מי שידוע בגלל הפה הגדול שלו לא פחות מאשר בגלל הדעות החדות שלו בנושאים שונים, כך שבין השאר, צחק, עקץ ולעג לבריטני בפומבי על התנהגותה והשערוריות שאליהן נקלעה... עד שהשבוע החליט לחזור בו מהדברים בתכנית שלו וטען שהוא מצטרף לתנועת "המאבק לשחרור בריטני ספירס". מדהים.

רכלו על ההתנצלות לבריטני גם באינסטוש

בריטני ספירס. AP
אז, סורי? בריטני ספירס/AP
האוורד סטרן. Michael Loccisano, GettyImages
לא היסס לגחך. שדרן הרדיו המפורסם, האוורד סטרן/GettyImages, Michael Loccisano

סטרן, סיפר שצפה בסרט התיעודי של הניו יורק טיימס "לשחרר את בריטני", על היחסים המשוגעים בין ספירס בת ה-39 לתקשורת, ההתמוטטות המתועדת שעברה וגרמה לכך שאביה, ג'יימי ספירס, קיבל את האפוטרופסות עליה, על רכושה וכל עיסוקיה בשנת 2008 - כך שאחרי בחינת הדברים, לדעתו היא זו שצריכה להיות אחראית על חייה מעתה ועוד להודעה חדשה. "אם אוזי אוסבורן נשך ראש של עטלף בפגישה וממשיך לשלוט על הכסף שלו, גם היא יכולה", אמר ברדיו האמריקאי, "אני לגמרי חלק מתנועת 'לשחרר את בריטני'".

מדובר באותו אדם שעשה מספירס מטעמים בשידור במשך שנים. למשל כשהצטרפה לצוות שופטי "אקס פקטור" האמריקאית ב-2012, אז אמר שהיא בטח תוסיף הרבה כמנטורית - בתור "אחת שעדיין חושבת שכדור הארץ שטוח... בטח נבין אם היא יכולה לתפקד בעצמה כשנצפה בה", צחק והוסיף ש"היא לא תצליח להעביר ביקורת אמיתית, אני חושב שבריטני תשב שם ותאכל סוכרייה על מקל ותלבש בגד סקסי. אני אשמח לראות איזה סוג של תאונת רכבת היא תייצר על המסך, בהחלט".

עוד בוואלה!

"בריטני ספירס כבר הייתה מתחתנת עם החבר ומביאה ילד אם לא היו מונעים ממנה"

לכתבה המלאה

שנים לפניכן, צחק גם עם המוזיקאי פרד דרסט - שעל פי השמועות יצא עם בריטני למשך כמה רגעים - אז הפך את כמה הדייטים שלהם לבדיחה ועודד את סולן להקת לימפ ביזקיט לטנף עליה ולספר עד כמה שטויות היא פולטת, בשידור חי כמובן. טוב, לפחות היום סטרן מבין שזה פחות מגניב.


וואלה! סלבס מתנצלת בפני עצמה, בכל פעם שהיא רואה את השיניים החסרות שלה מול המראה. יותר מדי סוכריות על מקל.

בריטני ספירס, ג'יימי ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
לא רוצה אותו כאחראי עליה. בריטני עם אביה, ג'יימי ספירס/צילום מסך, אינסטגרם
בריטני ספירס, סיימון קאוול, אנתוני LA ריד, דמי לובאטו. GettyImages
לא הוסיפה המון? בריטני עם שופטי "אקס פקטור" האמריקאית ב-2012/GettyImages
בריטני ספירס. GettyImages
הניחו לה לנפשה! בריטני ספירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully