וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקוה גדעון וניר VS ליאור דואק ועומר: מי הזוג ה"ידידותי" הכי מלהיב?

4.6.2020 / 5:02

זה לא אותו דבר מאז שתקוה גדעון וליאור דואק, יוצאי "האח הגדול", פירקו את הזוגיות הצעירה שנוצרה בבית המצולם מהריאליטי. עם זאת, נדמה שהאקסים קרובים לידיד מהמין השני, כל אחד בנפרד - כך שוואלה! סלבס רוצים שתבחרו מי צמד הידידים שמרגש אתכם. הצביעו

אסיף אלקיים מדבר על מעיין אדם ב"האח הגדול" (רשת)

מכירים את זה שהכרות שגרתית בין שני אנשים הופכת לידידות קרובה, מה שמתגלגל לפעמים לאהבה יוקדת? אז זהו, שאם לא אתם מוזמנים לשאול את תקוה גדעון וליאור דואק - שהכירו במסגרת התחרות בבית של "האח הגדול" בחודש ינואר, באפריל כבר יצאו מהבית עם קראש זה על זו על זה ואחר כך תחזקו כמה שבועות של רומן רומנטי. בערך. עד שזה נגמר.

רכלו על הזוגיות, סליחה, ידידות של תקוה וליאור באינסטוש

מאז שזוכת הריאליטי הכי מדוברת בשנת 2020 ומי שבילה איתה שבועות ארוכים בבית המצולם ביותר במדינה החליטו לשים סוף לקשר שלהם, השמועות בביצה (שהגיעו שוב ושוב ושוב גם לוואלה! סלבס) טוענות שדואק בכלל מתנחם בזרועותיה של הדוגמנית הבלונדינית עומר נודלמן, למרות שהזוג דואג להכחיש אותן בכל פעם מחדש. גדעון מצידה, עברה לגור בסמוך לחבר מ"האח", ניר אבישי כהן, כך שגם השניים האלה מבלים לאחרונה לא מעט זמן יחד. מסקרן.

ליאור דואק, תקוה גדעון. תמונות גולשים
ליאור דואק, תקוה גדעון/תמונות גולשים

עם כל החברות הזאת, אהבת החינם והריגוש בין הידידים דואק ונודלמן מצד אחד לידידים כהן את גדעון מהצד השני, וואלה! סלבס רוצה שתבחנו, תחשבו ותחליטו, איזו ממערכת היחסית האפ-ל-טו-נית (אך ורק מבלים יחד, בלי שטויות) יותר מלהיבה אתכם: זו של החצי הנשי בצמד תקוה וליאור, או זו של הבחור עם רשימת האקסיות הארוכה? בחרו.

עוד בוואלה!

טנא מלא כוכבים: הסלבס הכי לוהטים שהכרתם השנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully