וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקוה גדעון אחרי "האח הגדול": "מאמינה שהחיבור עם ליאור ישרוד בחוץ"

אמנון גולדמן

5.4.2020 / 13:05

תקוה גדעון זכתה ב"האח הגדול" לא רק במיליון שקלים ובתואר המנצחת - אלא גם בגבר מאוהב בשם ליאור דואק. רגע אחרי שיצאה אחרונה מהבית המצולם, צפו במה שאמרה על עידן הקורונה, עם מי מהחברים תישאר בקשר ומה תקוה חושבת על אלה שזלזלו ברגשותיה? וואלה! סלבס מלכה

תקוה גדעון, הזוכה של "האח הגדול" 2020 (צילום: רוני כנפו)

ב-1 בינואר 2020, תקוה גדעון אולי לא ידעה (או לא האמינה) שתצא אחרונה מבית "האח הגדול", אבל את אהדת הקהל גרפה עוד לפני שנכנסה לתחרות, כשהעידה על עצמה שהיא כמו "טהוניה (רובל, זוכת העבר של הריאליטי) של אחרי החגים". משעשעת, מצחיקה, גאה וחזקה? כנראה שכן, כך שאמש (שבת) זכתה לא רק במיליון שקלים, אלא גם בתואר "זוכת האח הגדול".

"האמת היא שלא עשיתי את זה כדי להתפרסם", סיפרה לוואלה! סלבס רגע אחרי שידור הגמר, "אמרתי מראש שבאתי לנוח, באתי בשביל החוויה, בשביל הכיף. ככל שאתה מתקדם יותר אתה כבר מריח את זה ומקווה לזה. 'טהוניה אחרי החגים' הייתה מן בדיחה, הלצה, שלא חשבתי שתיכנס לתעודת הזהות והיא נכנסה ואני שמחה שהיא נכנסה. לא ידענו שכבשתי את הצופים עם המשפט הזה, אבל היו לי הרבה משפטים כאלה".

רכלו על הזכייה של תקוה גדעון גם באינסטגרם

האח הגדול תקוה גדעון. מיכה לובטון,
מנצחת עוד מההתחלה. תקוה גדעון עם המנחים, גיא זוארץ ולירון ויצמן/מיכה לובטון

בחודשים האחרונים, מלבד לסחוף אחריה אלפי צופים ותומכים שעודדו את בחירתה (ולא בנמסיס מהבית, ירדן אדרי) - כבשה על הדרך את לבו של ליאור דואק, הגבר שהכירה בין הקירות המצולמים. בעוד שהיו כאלה שביקרו את הקשר, תקוה לא חושבת שהחיבור הרומנטי פגע בתדמית החזקה שלה. "אני לא רואה את זה ככה. אני בטוחה שיהיו ביקורות לכאן או לכאן ויהיו אנשים שיחשבו ככה ואנשים שיחשבו ככה, אבל החיבור שלי עם ליאור היה חיבור שהוא מהרגע הראשון, של חברות, שהפך אחר כך למשהו רומנטי. זה משהו שנבנה. מה לעשות לא שולטים בלב", הודתה.

את חושבת שהחיבור הרומנטי עם ליאור יחזיק אחרי התכנית, או שתשמחי להישאר חברה טובה?
"אני מאמינה שזה ישרוד בחוץ, אבל רגע יצאנו למציאות קצת שונה. קורונה, עניינים, אז רגע מתרגלים לכל הבחוץ ואני מקווה מאוד שזה משהו שיצליח".

עוד בוואלה!

אותו סיפור שחוזר: הבנו למה נמאס לכולכם מ"האח הגדול"

לכתבה המלאה

אי אפשר לדבר על עונת "האח הגדול", מבלי להזכיר את התפשטות נגיף הקורונה שמשפיע על העולם בכלל, כמו גם על גמר העונה, שהתקיים ללא קהל, בפרט. תקוה, לא בטוחה עד כמה האירועים ישפיעו על חייה כאדם מפורסם, "כרגע זכיתי בתחרות וגם זכיתי בחברים מדהימים בתוך הבית וגם זכיתי באהבה. אני חושבת שההשקות זה לא בסדר העדיפויות שלי".

תקוה גדעון, גמר האח הגדול 2020. רוני כנפו
"לא באמת נחים בבית". גדעון/רוני כנפו

את מי תשמרי צמוד אליך אחרי התכנית?
"ליאור, זאת נראית לי שאלה רטורית! גדי ויוסי שהיו לי חברים הכי טובים בבית. ניר, כמובן".

מקווה שהספקת להיפרד מהם כמו שצריך, כי עם הקורונה הזאת לא ידוע מתי הפעם הבאה שבה תפגשי אותם!
"קודם יותר חשוב מאשר לפגוש אותם שבאמת נעבור את המחלה הארורה הזאת, שאנשים יוכלו לחזור לצאת לעבוד כי הבנתי ששוק האבטלה גדל. אז יש דברים שהם קצת יותר חשובים. חוץ מזה היינו שלושה חודשים אחד יחד עם השני, יום-יום, שעה-שעה, אז אין בעיה שנחכה עד שזה יעבור".

איך התחושות היו לצאת למקום ריק, אין כאן קהל, המשפחה שלך לא איתנו...
"וואו, זה מאוד מבאס, אבל אני באמת מאמינה שבאמת אסור את הדברים האלה ושזה לא יחמיר והכל, אני מקבלת את זה. הראש שלי לא היה עם המשפחות, הראש שלי הרבה מעבר למה שקורה פה".


וואלה! סלבס זכתה לצרף לגופה עוד קילוגרם אחד לפחות אמש, מכל הגלידה שאכלה כשצפתה בגמר.

ליאור דואק, תקוה גדעון. תמונות גולשים
צמודים גם מחוץ לבית. תקוה עם ליאור דואק/תמונות גולשים
תקוה גדעון, גמר האח הגדול 2020. רוני כנפו
מאושרת רגע אחרי שיצאה מהבית המצולם. תקוה/רוני כנפו
תקוה גדעון, גמר האח הגדול 2020. רוני כנפו
זוכת "האח הגדול" 2020. תקוה גדעון/רוני כנפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully