וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור מ"האח הגדול" פותח: "לא מסתכל אחורה עם חרטות"

31.3.2020 / 18:01

לא תקוה, לא ירדן, לא יוסי: ליאור דואק שהודח כשבוע לפני גמר "האח הגדול", בחר להעביר מסר שונה לחלוטין, ימים אחרי שיצא מהבית המצולם במדינה. "מה שאתם רואים בחוץ זה לא מה שאנחנו עוברים שם בפנים", גילה. וואלה! סלבס גלויית לב

תקוה וליאור, האח הגדול/רשת 13

עזבו אתכם מתכניות אירוח או שידורי לייב מקרטעים ברשתות החברתיות - מתברר שהדרך הטובה ביותר להפיץ את המסר שלך לעולם, הוא עדיין בפוסט אינסטגרם פשוט. רק תשאלו את ליאור דואק, מי שהודח מהתחרות של "האח הגדול" בסוף השבוע האחרון, למרות שנחשב כאחד הדיירים המדוברים ביותר בעונה האחרונה (עליו שמעתם עוד לפני בוואלה! סלבס. ואז שוב. ועוד חשיפה. הבנתם).

תחת כמה תמונות שלו מתקופת התחרות שפרסם היום (שלישי), דואק החליט להביע את אהבתו והערכתו לאלה שסייעו לו להמשיך ולהעביר את החודשים האחרונים בבית המצולם ביותר במדינה. לא מי שחיממה את לבו בלילות הקרים תקוה, גם לא ירדן, אסיף, יוסי או כל השאר, אלא דווקא האוהדים שלו. נו, אלה שהצביעו לו!

רכלו על ליאור דואק באינסטגרם

ליאור דואק, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
עדיין המום. ליאור דואק בכניסה ל"האח הגדול"/מיכה לובטון

"איך מסכמים מסע של שלושה חודשים שמרגישים כמו נצח?", כתב דואק בגילוי לב, "אז קודם כל אני רוצה להגיד תודה. תודה לכל אחת ואחד מכם, על כמות אינסופית של אהבה, תמיכה, העצמה, ואחדות שהייתה פה... לקח לי זמן לעכל את כל מה שקורה פה, ואני עדיין חושב שאני לא באמת מבין את גודל העוצמה של אהבת החינם שפיזרתם עליי".

"אני יושב ומנסה לקרוא הודעות, עובר על פוסטים ותמונות, וזה לא נגמר, וכגודל האהבה שלכם, טוב הלב שלכם, ההשקעה שלכם בי, בליאור דואק, ששהה 90 יום בתוך בית סגור, אני רואה ולא יודע איך להחזיר לכם ולו מעט על כל מה שעשיתם בשבילי". אז, ליאור המשיך וסיפר שהכיר בתחרות אנשים שתמכו בי ברגעים הטובים והקשים שלי, אהבה ללא גבולות ללא תנאים, ובזכותכם אני לוקח משם את כל הדברים הטובים שעברתי. לא מסתכל אחורה עם חרטות, מבחינתי זכיתי, מבחינתי זה המבחן הגדול. עברתי תהליך בו למדתי להכיר את עצמי מחדש, נפתחתי, התרגשתי, צחקתי, בכיתי, כעסתי, ויצאתי עם טעם טוב ועם תחושה של התחלה חדשה".

עוד בוואלה!

מפצחים את השיטה: אנחנו יודעים מי יזכה ב"האח הגדול"

לכתבה המלאה

"תתעסקו בטוב ולא ברע, אל תחפשו איפה להחליש אחרים אלא איפה אפשר להעצים את האהובים עליכם. לפעמים מה שאתם רואים בחוץ זה לא מה שאנחנו עוברים שם בפנים. גם אני לא מושלם, וקיבלתם אותי בדיוק איך שאני לכן מבקש אל תשפטו אחרים, קחו את נקודות הזכות ולא את המגרעות, והשתמשו בכוח לטובה".

תקוה וליאור, האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
מה עם תקוה? ליאןור ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

אז, דואק סיכם ב"תמיד אמרתי ואני תמיד אומר, משחק צריך לדעת לשחק ביושר, צריך לדעת להפיק את הטוב מכל דבר חברים, זה לא משנה אם יצאתי מקום 1 או 8, זכיתי בכם... אתם הכוח שלי, ויחד נפיץ אהבה ונהנה מהמסע, ולסיכום רוצה שוב להגיד תודה. שמרו על עצמכם בימי הקורונה, הישארו קשובים להנחיות משרד הבריאות ושנזכה להיפגש בימים טובים יותר. אוהב אתכם".


וואלה! סלבס תמיד אהבה לאהוב את ליאור, בגלל היא כותבת עליו עליו לפני שנכנס לבית "האח הגדול". זה קוסמי.

סיגל תמם, ליאור דואק. אביב חופי
צ'ארמר. דואק לפני "האח הגדול"/אביב חופי
ליאור דואק מ"האח הגדול". אינסטגרם, צילום מסך
מודה, מודה, מודה. ליאור דואק/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully