וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד האפל של כוכב "האח הגדול" נחשף

6.1.2020 / 0:50

נראה שהחיים של ליאור דואק, היהלומן מהרצליה, לא תמיד היו נוצצים כמו היהלומים שהוא מוכר, כך שבעבר - כוכב "האח גדול" הסתבך בפרשה לא נעימה. מזל שההורים שלו היו שם בשביל לעזור לו. וואלה! סלבס רולטה

מתוך ״האח הגדול״ רשת 13 (עריכה:שאול אדם)

מי שעקב אחרי תעודת הזהות של הדייר החדש בבית "האח הגדול", ליאור דואק, לא יכול היה שלא לקנא, ולו במקצת, בחייו הנוצצים של היהלומן בן ה-28 מהרצליה פיתוח. אחרי הכל, הוא בא ממשפחה עשירה, השתלב בעסק המשפחתי וחי חיים די נוצצים וזוהרים. אז זהו - שלא תמיד החיים שלו היו כל כך ורודים, תשאלו את ההורים שלו שנקראו לעזור לו לפני מספר שנים.

רכלו על ליאור דואק באינסטגרם

ליאור דואק, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
לא הכל נוצץ. ליאור דואק/מיכה לובטון

אם חשבתם שמי שנכנס איתו לבית המצולם, רונן פייגנבויים, היה היחיד שנאלץ לקבל עזרה כספית מאביו בעקבות הסתבכויות לא חוקיות, זה רק כי בהפקת התכנית לא סיפרו לכם את כל האמת על כל המתמודדים. לכן, וואלה! סלבס נאלצת לחשוף בפניכם לראשונה, כי גם דואק הסתבך בעבר בהימורים, וכן, גם במקרה שלו הוא הפסיד עשרות אלפי שקלים ונאלץ להיעזר בהוריו על מנת שישלמו את חובותיו.

עוד בוואלה!

כוכבת "האח הגדול" בתמונות נועזות

לכתבה המלאה
ליאור דואק. צילום מסך
מהמר בגדול. דואק/צילום מסך

לוואלה! סלבס נודע כי לפני מספר שנים, החל הדייר המתוק להמר באינטרנט ולא ממש הצליח לעצור - מה שגרם לו לבזבז את כל כספו, כך שמהר מאוד הוא נכנס לחובות גדולים מבלי יכולת להחזיר את הכספים אותם הפסיד. לבסוף, לאחר שלא יכול היה להסתיר את הסוד הגדול, הוא פנה להוריו, שמיד שלפו את פנקס הצ'קים וכיסו את החובות שלו.

משפחתו של ליאור מסרה בתגובה: "כמו הרבה נערים צעירים, גם ליאור בחן גבולות, חיפש ריגושים והבין שטעה. וכמו תמיד, משפחתו עמדה לצידו".


וואלה! סלבס עדיין חייבת כסף למאפיה. על 3 בגטים ו-4 חלות.

ליאור דואק. צילום מסך
הסתבך, כן?/צילום מסך
ליאור דואק. צילום מסך
מזל שיש משפחה. ליאור דואק ואביו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully