וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להמר בהתאם: מי יהיה המנצח של "האח הגדול" 2020?

3.1.2020 / 2:01

לפני ימים ספורים נפתחו דלתות הבית הכי מצולם במדינה ו-14 אנשים אנונימיים (פחות או יותר) הפכו למתמודדי "האח הגדול" מן המניין. אחרי שהספקתם לבחון את הדיירים, הגיע הזמן להצביע עם וואלה! סלבס - מי אתם חושבים שיצא אחרון מהבית? בחרו

מתוך ״האח הגדול״ רשת 13 (עריכה:שאול אדם)

אוהבים את התחרות בבית המצולם ביותר במדינה, זה של "האח הגדול"? אתם לא לבד, כיוון שמדי שנה (לפחות בעשור האחרון), פחות או יותר, אלפי ישראלים נצמדים למסך רק כדי לגלות דבר אחד ומיוחד - מי יהיה זה שינצח את עונת הריאליטי ש"תוקע" חבורת זרים בבית אחד מרושת במצלמות, כולל המשימות המשונות ושאר הדיונים הרציניים לצד השטויות המתבקשות, במשך חודשים ארוכים.

השבוע, זה קרה שוב כשהעונה העשירית (!) של הריאליטי, גרסת 2020, עלתה לאוויר לקול קריאות השמחה של המנחים, לירון ויצמן וגיא זוארץ. היו שם דתיים לשעבר, אנשים שירדו מנכסיהם, אבא של כוכב ריאליטי אחר וצעירה שנכנסה להריון מדומה - כן, הקרקס חזר לעיר וזה עוד לפני שגיליתם אם הח"כ לשעבר אורן חזן אכן ישהה כדייר מן המניין בבית המצולם.

רכלו על דיירי "האח הגדול" גם באינסטגרם

כעת הגיע הזמן לבדוק איך הרושם הראשוני שלכם: אחרי 48 שעות שבהן יכולתם לבחון את דיירי בית "האח הגדול" על המסך, וואלה! סלבס רוצה שתיקחו הימור ותקבעו כבר עכשיו, כמובן, מי הזוכה שלכם בעונה הקרובה של הריאליטי. הם זה יהיה הסופר שהוא "אקס של"? אולי בכלל אשתו לשעבר של גואל רצון? רגע, מה עם הדוגמנית שכולם אוהבים בלי הבגדים לגופה? מי יודע, אולי תנבאו את זהות מנצח הריאליטי הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully