וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדגם "האח הגדול": מי הזוכה שלכם בגמר עונת 2020? בחרו

27.3.2020 / 0:01

שבועות ארוכים של מגורים בבית המצולם ביותר בישראל, תוך כדי שהם נכנסים ללב (ולסלון) של הצופים - הביאו את דיירי "האח הגדול" לרגע השיא. שבוע לפני גמר עונת 2020 של הריאליטי, וואלה! סלבס רוצה שתשחשבו ותקבעו בפעם האחרונה מי ייצא אחרון מהבית. נא לבחור בהתאם

תקוה וליאור, האח הגדול/רשת 13

אומרים שהמציאות עולה על כל דמיון, בטח כשאתה משתתף בתכנית ריאליטי מאתגרת, אבל המקרה של עונת 2020 של "האח הגדול", שנמשכת כבר יותר מ-12 שבועות - מה שהתחולל מחוץ לבית והשפיע גם על מה שקורה בין קירות הבית המצולם ביותר במדינה, היה משוגע לא פחות.

מה לא קרה במהלך העונה שהחלה ביום הראשון של השנה האזרחית: מאהבות נכזבות דרך טיזינג, שינה במיטה משותפת והדחות לא צפויות, משימות משונות, ח"כ בדימוס אורן חזן, בכי, צחוק, ריצות סביב החצר, גבר שנשים רבות עליו, דנה אינטרנשיונל, גניבת מתוקים וסיגריות, יום בחירות ועוד וירוס אחד בשם קורונה, שהכניס לתוך הבית קצת ממה שעובר על העולם כולו, למרות הניתוק. אבל זהו, בסוף השבוע הבא זה נגמר, כשהמנחים לירון ויצמן וגיא זוארץ יכריזו סוף כל סוף על המנצח בעונה הנוכחית. אז מי הוא יהיה?

רכלו על משתתפי "האח הגדול" גם באינסטגרם

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
הוא הזוכה שלכם? גדי ב"האח הגדול" 2020/צילום מסך, רשת 13

יכול להיות שמדובר בגדי הצעיר, יוסי המצחיק שלקח אותו כבן חסותו, אודליה הבשלנית או בכלל בירדן הדעתנית? יכול להיות שהזוכה יהיה דווקא אדם חובב היוקרה, אסיף שרק מחכה לצאת מהתחרות בחזרה לאקסית שלו, ליאור הצ'ארמר או תקוה בעלת האישיות החזקה - מי שעליה הימרתם כמנצחת כבר בשבוע הראשון של התחרות.

עוד בוואלה!

החברה המיוחסת החדשה של אסף גורן

לכתבה המלאה

סוף שבוע אחד בלבד בטרם תצפו בגמר העונה, שבה המעריצים והצופים יבחרו מי יכנס לרשימת המנצחים של "האח הגדול" - ומי יעלם לעולם שכולו כוכבי ריאליטי לשעבר כמו רוב משתתפי עונות העבר של התחרות בבית - וואלה! סלבס החליטה לערוך מדגם אחרון ולתת לכם להמר מחדש על זהות המנצח של עונת הריאליטי הנוכחית: אז הצביעו למי שלדעתכם ינצח ב"האח הגדול". בחרו בהתאם.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully