וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה המיוחסת החדשה של אסף גורן

11.3.2020 / 21:00

פרסום ראשון: מבלי ש(כמעט) איש לא יודע, הזמר זוכה "האח הגדול VIP" מנהל בחודשים האחרונים מערכת יחסים עם מעיין רודיך, יפהפייה ממשפחה מוכרת - שחולקת עם אסף גורן כמה תחומי עניין מרגשים. וואלה! סלבס לבבות

אסף גורן בראיון אחרי הזכייה ב"האח הגדול VIP" (צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי)

אתם יודעים שמלכת הרכילות אוהבת לאהוב, כך שתתארו לכם כמה התרגשה כאשר גילתה שאסף גורן - הזמר וכוכב הרשת עם פאות הלחיים, שאתם מכירים גם כזוכה עונת ה-VIP של "האח הגדול", מנהל זוגיות לוהטת. אבל לא סתם זוגיות שנשמרה בסודי סודות, אלא עם בחורה ממשפחה מיוחסת, שחולקת איתו כמה תחומי עניין מרגשים.

רכלו על הזוגיות של אסף גורן באינסטוש

אסף גורן, מעיין רודיך. אמיר צומר, מערכת וואלה! NEWS
אה, אה, אה, אהבה. אסף גורן ומעיין רודיך/מערכת וואלה! NEWS, אמיר צומר

לוואלה! סלבס נודע כי בחודשים האחרונים, גורן החתיך מנהל מערכת יחסים רומנטית עם מעיין רודיך - זמרת וכותבת מוכשרת, שהיא בתם של אחת ממלכות הזמר המקומי, לאה לופטין והמפיק המוזיקלי אריק רודיך ז"ל. יודעי דבר, לחששו כי מערכת היחסים של השניים נשמרה מתחת לרדאר במשך תקופה ארוכה, כי "הם רצו לשמור על זה אינטימי עד כמה שניתן, מה שגרם לאהבה בינם לפרוח ולגדול. הם בזוגיות מאושרת, אבל לא תראו אותם קורעים את השטיח האדום יחד - כי זה הכי פרטי ואישי שלהם".

עוד בוואלה!

אחיה של דנה גרוצקי - יוצא עם מלכת יופי

לכתבה המלאה

גורן בן ה-28, ניהל בעבר זוגיות עם השחקנית הישראלית-אמריקאית ענבר לביא ואחרי תקופת הריאליטי כאן בארץ, יצא גם עם שירן סנדל. אבל כעת, אחרי כמה חודשים של זוגיות פרטית, הוא כבר לגמרי מאוהב בכותבת השירים הכשרונית, ששחררה כמה להיטים בעבר. השניים, אפילו התחפשו בחג הפורים האחרון כזוג לפאוור קאפל המוזיקלי קארדי בי ובן הזוג, הראפר אופסט.


גם וואלה! סלבס מאוהבת. בסיר הג'חנון שלה.

אסף גורן. אור גפן,
תפוס חזק. אסף גורן/אור גפן
מעיין רודיך. ניסים יצחק,
ענוגה ומהפנטת. מעיין רודיך/ניסים יצחק
אסף גורן. ניר פקין
מציאה! גורן/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • אסף גורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully