וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף גורן בתגובה לוואלה! סלבס: "אם הייתי בוחר להישאר עם שירן, הייתי עושה הכל"

19.11.2019 / 2:00

מתברר שהשמועות בנוגע לפרידה שהגיעו לאזניה של מלכת הרכילות - עליהן ענתה כאן שירן סנדל בתחילת השבוע - הצליחו לעצבן את האקס שלה, אסף גורן, שהחליט לפרסם סרטון תגובה משלו, שכל כולו על המדור שאתם קוראים כעת. צפו. וואלה! סלבס קלאפ בק

השמועה אומרת ש... שירן סנדל/דייב שחר

מתברר שיש כאלה שלא בוחרים להגיב לדברים כאלה או אחרים שמספרים עליהם רק בפני חברים, בוכים לסוכן הצמוד שלהם, לא שולחים הודעה פרטית או מביעים רגש בפוסט אינסטגרם - אלא מגיבים דווקא בסרטון שלם שכל כולו על... וואלה! סלבס. נכון אסף גורן?

רגע אחרי שראה אצל מלכת הרכילות את התגובה של האקסית הטרייה שלו, שירן סנדל, על כך שאנשים מספרים שהיא זו שזרקה אותו (שמועה שעליה ענתה בחינניות, פתיחות ונימוס, לטובת החבר לשעבר), זוכה "האח הגדול" החליט לפרסם ברשת סרטון גם תגובה משלו, תחת הכותרת "האמת על השמועות (שנזרקתי)". הנה, ככה הוא הצליח לסקרן את וואלה! סלבס.

רכלו על התגובה של אסף גורן באינסטגרם

אסף גורן בווידאו תגובה לוואלה! סלבס. יוטיוב, צילום מסך
רגע, מי עשה מה ולמי? אסף גורן מסביר/צילום מסך, יוטיוב

"לא שירן לא זרקה אותי, אני לא זרקתי אותה... אני לא הולך לחכות לשום אתר רכילות, בשביל שאוכל להביע את דעתי בנוגע לכל נושא שכתוב עליי, או שיש שמועה עליי, או שהמציאו עליי", פותח גורן את הסרטון, "כתבו עליי בוואלה! סלבס, אני חושב שזו כותרת מגניבה שמושכת המון תשומת לב... אני אגיד לכם ככה, אם הייתי בוחר שנישאר יחד, מבטיח שהייתי עושה הכל כדי שנישאר יחד", אמר. אאוץ'.

עוד בוואלה!

הצעות מגונות, אהבה וריאליטי: אסף גורן מדבר על הכל

לכתבה המלאה

כאילו הפרדת כוחות רומנטית היא לא דבר קשה גם ככה, אסף המשיך ותיאר איך "נפרדנו בטוב, היא מדהימה ואנחנו מדברים על זה בחופשיות". אז המשיך וטען שהוא "מתנגד נחרצות לזה שיגידו שאני זרקתי אותה או שהיא זרקה אותי כי זה באמת לא עובד ככה... לפעמים זה פשוט לא זה, לפעמים חברים טובים יכולים להיות רק חברים טובים".

"אתם יודעים מה, אם אני וחברה שלי, בוא נגיד לא שירן, חברה אחרת, הייתה נפרדת ממני - לא הייתה לי בעיה להודות שחברה שלי נפרדה ממני. כי מה הקטע בלשקר? היו לי אקסיות שנפרדו ממני, כשזה לא הלך סגרנו את הבאסטה. סגרו יותר נכון בפני את הבאסטה", סיכם.


וואלה! סלבס שמחה כל עוד מאייתים את השם שלה נכון.

צפו בתגובה המלאה של אסף גורן לוואלה! סלבס:

שירן סנדל, אסף גורן. ניר פקין
תמימות. אסף גורן ושירן סנדל בתקופה שבה היו יחד/ניר פקין
שירן סנדל. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
הסבירה את מה שקרה היטב. שירן סנדל/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה
אסף גורן. ניר פקין
מוכרח להביע את הצד שלו. אסף גורן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully