וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הגמר: משתתפי "האח הגדול" 2020 בוחרים את הזוכה שלהם. צפו

3.4.2020 / 0:18

הם בילו ימים ארוכים בבית המצולם במדינה, אכלו וצחקו עם הדיירים, צעקו, בכו ואפילו רבו עם חבריהם לתחרות - אבל עכשיו, הגיע הרגע של משתתפי "האח הגדול" 2020 שהודחו לבחור: את מי היו רוצים לראות לוקח את המיליון? צפו. וואלה! סלבס ווינרית

מודחי "האח הגדול" 2020 בוחרים בזוכה שלהם בריאליטי

עוד רגע וזה קורה: אחרי יותר משלושה חודשים בבית המצולם ביותר במדינה, בסוף השבוע יצא מישהו מבית "האח הגדול" בתוספת התואר הנחשב "זוכה ריאליטי". נכון, עונת 2020 של התחרות אמנם הייתה מורכבת קצת יותר מהרגיל - עם שינויים ודרמות לוקליות וגלובליות שהתרחשו (כמעט) מבלי שהדיירים מודעים אליהם - אבל בסופו של דבר, ווינר בתחרות יש רק אחד.

אם המנצח של העונה כבר לא יהיה ליאור, שירלי, אמילי או יוסי - למה שוואלה! סלבס לא תבקש מאלה שבילו איתם בבית, בין אם תקופה קצרה כמו יעל או תקופה ארוכה יותר כמו ניר, לדעת במי היו בוחרים אם היו מאפשרים להם לבחור את הזוכה. ומי לדעתם יהיה הזוכה בסופו של דבר? שימו לב, התגובות של מודחי העונה, אלה שיצאו זה אחר זו מהבית המדובר, מעניינות מאוד.

רכלו על מודחי "האח הגדול" באינסטגרם

האח הגדול 26/3. רשת 13, צילום מסך
את מי יכתירו כזוכה של העונה? גיא זוארץ ולירון ויצמן ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

חגית היימן, שנכנסה ראשונה לבית, הייתה שמחה שתקוה תהיה המנצחת. כמותה, גם ניר אבישי כהן רוצה את חברתו בתור הזוכה, מה שאפשר להמר גם בנוגע לליאור דואק (שדווקא לא רצה לגלות את דעתו, אבל סביר להניח שהיא דומה לזו של ניר - תקוה). מהצד השני, יש את אלה שישמחו שירדן היא זו שתצא מהבית אחרונה, כמו אמילי פרי או נעם לוי, שישמחו לראות אותה זוכה.

עוד בוואלה!

מפצחים את השיטה: אנחנו יודעים מי יזכה ב"האח הגדול"

לכתבה המלאה

בעוד שיעל פפר מתלבטת בין תקוה לירדן, מישל מיכייב שהודחה ראשונה (זוכרים?) הייתה רוצה שתקוה או אדם ינצחו - כן, המודח האחרון אדם, ממש כמו שבחרו אהובתו בתכנית שירלי סידיק או כפיר כהן. רות אלבז ההחלטית הייתה שמחה אם אסיף יהיה הזוכה, בעוד שפול טשגיאן השרירי היה נהנה לראות את גדי כווינר.

ירדן האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
השבט אמר את דברו? תקוה גדעון ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

רגע, אבל רצונות לחוד ועובדות לחוד - את מי המודחים באמת חושבים שתראו זוכה בעונת 2020 של "האח הגדול"? אז זהו, שתקוה זכתה לשמונה חברים לבית שחשבו שהיא תנצח, בעוד שרק שניים שמאמינים שירדן תנצח. ורק נעם חושבת שגדי ינצח, כי עוד לא אבדה תקוותינו.


וואלה! סלבס רוצה להיות המנצחת בעצמה. רגע, כבר מאחור מדי כדי להיכנס לבית?

וזו הבחירה של רות אלבז:

רות אלבז בוחרת את הזוכה שלה ב"האח הגדול" 2020
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
האח הגדול/צילום מסך, רשת 13
האח הגדול עונה 12. רשת 13, צילום מסך
אולי היא הזוכה? ירדן אדרי/צילום מסך, רשת 13
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
יזכה בכסף או באקסית. או בשניהם. אסיף אלקיים/צילום מסך, רשת 13
האח הגדול קורונה. מתוך "האח הגדול", צילום מסך
מי זוכה ומי בוכה? אדם אליוף/צילום מסך, מתוך "האח הגדול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully