וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקיני, שיגעון ותקוה גדעון: העצמאות של המפורסמים הישראלים

2.5.2020 / 0:51

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, מלי לוי מרימה מסיבה סוערת לשניים, אגם בוחבוט מדגמנת עבור עצמה בבריכה ורק תקוה מ"האח הגדול" נשענת על ליאור. וואלה! סלבס עממית

מלי לוי ושמעון גרשון צוחקים על מסיבה ביום העצמאות (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל בימי שגרה משה בר סימן טוב קונה במכולת. ציפי שביט עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ועידן רייכל - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה, אם מרשים לו. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם, בימים שאין מגבלות שונות.

בתקופה שבה עם ישראל מונחה להישאר בחדר האינטימי שלו בגלל נגיף הקורונה, גם אם מדובר ביום העצמאות של ישראל, הכוכבים ממשיכים לשתף בחוויות שלהם, כך שוואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי גם בבית זה רק נראה נוצץ, או במילים אחרות #יומן_הקורונה.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 2.5.20. אינסטגרם, צילום מסך
מלי לוי ושמעון גרשון/צילום מסך, אינסטגרם

בימים שבהם אי אפשר להזיע ברייב עצמאות בחברת אלפי אנשים, למה שלא תרימו מסיבה אלקטרונית, כולל האורות המתחלפים (!), משקפי השמש (?) והמגהץ (!?), כמו זו שמלי לוי ושמעון גרשון - כנראה שיכורים מהרבה יין פטישים - ערכו בבית הפרטי שלהם בערב החג הציוני? זו #עצמאות אמיתית.

רק נראה נוצץ 2.5.20. אינסטגרם, צילום מסך
אגם בוחבוט/צילום מסך, אינסטגרם

כשאסור להתקרב לחוף הים, הבריכות בבניין הגבוה שלכם בעיר סגורות, על מלון אין בכלל מה לדבר וקצת צפוף לכם באמבט - למה שלא תהנו בבריכה הפרטית שלכם כמו זאת שמצאה הזמרת הצעירה אגם בוחבוט, שלא רק סופגת כלור אלא גם קרני שמש כשהיא בבקיני? אה, אתם כאן בכלל כדי לבחון אותה בביקיני? עזבו אותה, זו #עצמאות אמיתית!

רק נראה נוצץ 2.5.20. אינסטגרם, צילום מסך
גל גברעם/צילום מסך, אינסטגרם

בתמונה אחת, הסטארית הצעירה גל גברעם כללה גם מבט של חיה רעה, גם בגד ים של חיה רעה, אטיטוד של חיה רעה, פוזה של חיה רעה, גם פירסינג של חיה רעה ודגלים של מדינת ישראל. זו, גבירותי ורבותי, #עצמאות אמיתית.

רק נראה נוצץ 2.5.20. אינסטגרם, צילום מסך
תקוה גדעון וליאור דואק/צילום מסך, אינסטגרם

בסדר, בסדר, שמענו על כל העצמאות הזאת, אבל מה אם תקוה גדעון פשוט רוצה תמיכה ממי שהיה החבר/ מסביר/ מעודד/ סנגור/ מאהב שלה בתכנית ריאליטי - גם בחג הדגלים, הרבה אחרי שיצאו מהבית הסגור והמצולם? תנו לה, מדובר באישה שיודעת מה היא #עצמאות אמיתית.

רק נראה נוצץ 2.5.20. אינסטגרם, צילום מסך
מירי מסיקה/צילום מסך, אינסטגרם

מירי מסיקה לא יכולה ללחוץ יד לזמרת הליווי שלה, לא מוכנה להתקרב למנהל האולפן, לחבק את איש הסאונד ולא יכולה להתחכך אפילו בחברתה הטובה קרן פלס - אז תנו לה לצאת לבחון שיבולים בחיק הטבע, תוך כדי שהיא מחבקת חזק את פרי חלציה. מדובר ב#עצמאות אמיתת ובסוף עוד ייצא מזה שיר.

רק נראה נוצץ 2.5.20. אינסטגרם, צילום מסך
קסניה טרנטול/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: זה לא שצריכים הוכחה כלשהי להבין עד כמה קסניה טרנטול יודעת מה היא #עצמאות - אבל היא יודעת שרואים כלללל מה קורה מתחת למכנסיים שלה כשהיא בוחרת ללבוש דווקא את הזוג הלבן-שקוף הזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully