וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקוה גדעון וליאור דואק כבר לא יחד

10.5.2020 / 14:27

שבועות ספורים אחרי שיצאה מהבית כמנצחת העונה של "האח הגדול" - תקוה גדעון ומי שהתחבר אליה בבית המצולם, ליאור דואק, כנראה החליטו שנחמד כזוג אבל כנראה שעדיף להם בנפרד. וואלה! סלבס הדחה

תקוה גדעון אחרי גמר "האח הגדול" 2020

היו שחשבו שהרומן שהתחיל בבית המצולם יהפוך לאהבת אמת של ממש. אחרים פנטזו שהקשר בין החברים יגמר מתחת לחופה. אבל לא, לצערם של חובבי "האח הגדול", זוכת העונה האחרונה תקוה גדעון ומי שהיה אדם הכי קרוב אליה בבית, ליאור דואק, כבר לא מבלים יחד. אוף!

רכלו על תקוה וליאור באינסטגרם

ליאור דואק, תקוה גדעון. תמונות גולשים
בנפרד. תקוה גדעון וליאור דואק/תמונות גולשים

בחודש (וכמה ימים) שחלף מאז שיצאה אחרונה מהבית הסגור כזוכת ריאליטי, גדעון (שהצהירה על הרגשות שלה לדואק במסגרת התחרות, כפי שגם הוא עשה) לא הפכה את הקשר לרשמי בשום שלב. למרות זאת, בילתה איתו זמן איכות הרחק מהמצלמות, גם בגלל בהלת הקורונה שהשאירה את כולם בבית וגם כדי שיכולו להכיר לעומק אחד את השנייה.

עוד בוואלה!

מה הכי דחוף לתקוה גדעון לדעת? צפו

לכתבה המלאה

עם זאת, על פי עדויות מהימים האחרונים, דואק - שעד לא מזמן נראה "מאוהב" בגדעון - לא תיעד אותה ברשתות החברתיות ולא הביע אליה חיבה פומבית, כפי שהיה עד כה. "במקום הוא העדיף לצאת לחגוג עם חברים אחרים, מה שאין ספק שתרם לסיום הקשר", סיפרו. האם זה מה שהוביל להפרדת הכוחות או שיש סיכוי לקאמבק? מי יודע.


וואלה! סלבס נפרדה מעוד כמה זוגות מכנסיים שלא עולים עליה אחרי שאכלה מגש פיצה עם כל התוספות + לזניה + טירמיסו + סלט ירוק לארוחת הצהריים.

תקוה גדעון, גמר האח הגדול 2020. רוני כנפו
סינגל ליידי. תקוה גדעון/רוני כנפו
ליאור דואק, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
חזר לשוק הפו"פ? ליאור דואק/מיכה לובטון
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
בתקופה ה"מאושרת". ליאור ותקוה ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully