וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנא מלא כוכבים: הסלבס הכי לוהטים שהכרתם השנה

28.5.2020 / 3:01

מדי שנה, מצטרפים שחקנים, דוגמנים או זמרות מסקרנים לביצת הבידור המקומית - אך רק מעטים ממש כובשים אותה: לכבוד חג שבועות, וואלה! סלבס ארזה את עדן חסון, דקל וקנין ותקוה גדעון בסל אחד, כדי להגיש לכם את הביכורים שלה לחג. אזהרה: לא רק עסיסיים, הם ממכרים!

ביכורים סלבס, שבועות 2020. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
טרי-טרי. דקל וקנין, תקוה גדעון, אלין גולן/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

חג שבועות הוא זה שבו מציינים את מתן התורה לבני ישראל היקרים, זה שבו נהוג להתחיל ללקט וליהנות מתוצרתה של ארץ האבות, זה שבו מציגים את הביכורים - הפירות הראשונים. אז למה שוואלה! סלבס לא תרביץ בכם תורה, תציג בפניכם את כל אלה שעשו את הופעת הבכורה שלהם בביצה השנה, שהכניסה לטנא הנוצץ, לסל הכותרות והסיפורים שלה מאז הקיץ שעבר? מדובר הזדמנות שכולה חלב ודבש.

למרות שהחודשים האחרונים היו קצת פחות פעילים בביצת הבידור, כמו בעולם כולו, תעשיית הגלאם המקומית ייצרה גם בתקופה הנוכחית שחקנים, דוגמנים, מנחות או זמרות מסקרנים. נכון שלא הרבה מהפרצופים המפורסמים החדשים (ה"ביכורים" של הביצה) ישרדו את 15 הדקות, אבל על כמה מהם אפילו מלכת הרכילות שמה עין ומהמרת שיהיו מרגשים ומלאי ג'וס לפחות עד שבועות 2021. חובבי הצהוב, כדאי גם לכם.

רכלו על הטנא של וואלה! סלבס באינסטוש

תקוה גדעון | פנתרה שחורה

תקוה גדעון, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
תקוה גדעון/מיכה לובטון

נכון שכל מנצח של "האח הגדול" זוכה לקצת יותר מ-15 הדקות השגרתיות של יוצאי הריאליטי, אבל בתקוה גדעון (31) יש משהו אחר: היא לא "עוד אחת" שניסתה את מזלה בריאליטי, אלא מקסימה כמו אלירז ובו בעת חמומה כמו ישראל, מכוונת מטרה כמו אביחי ומאתגרת את הנמסיס אה-ל-שיפרה, אנושית בדומה לקותי ובת לעדה מסקרנת כמו טהוניה. האם מדובר בזוכה המשוכללת ביותר? יכול להיות, כי בחודשיים נטולי אירועים ומלאים בקורונה שחלפו מאז שיצאה מהבית המצולם, תקוה המשיכה לייצר כותרות עם רמזים על חייה האישיים, לא נפלה למלכודות ברשתות החברתיות והספיקה להשתתף בפרויקט טלוויזיוני דרמטי. מה יקרה עכשיו עם החזרה האיטית לשגרה? כמו שאסנת זנו שרה בקדם אירוויזיון 89', הגבול הוא השמיים!

עדן חסון | חוזה סגירת המועדונים

עדן חסון. ניר פקין
עדן חסון/ניר פקין

נכון שהזמיר מפרדס חנה זכה לחשיפה לפני מעט יותר משנה, אבל זה היה הקיץ האחרון ששדרג את עדן חסון (25) מעמדת התגלית החמה לכוכב לוהט של ממש - גם בזכות חברה טובה מאמצת בשם עדן בן זקן, כמה דייטים עם צעירות מוכרות ותדמית של צ'ארמר חצי מחוספס, חצי רגיש, שיוצרים מוזיקאי שלם מוכשר שצמח מהרשת. עכשיו רק חסר הקמפיין הספורטיבי ותקבלו סטאר בוער גרסת 2020.

עמית רהב | אנ-אורתודוקס

עמית רהב. אינסטגרם, צילום מסך
עמית רהב/צילום מסך, אינסטגרם

לא בטוח שגם כוכב "המורדת" - סדרת הלהיט של נטפליקס על צעירה חרדית שבורחת מבעלה באמריקה (והפכה למדוברת מאוד בארץ, גם בזכות צוות השחקנים המקומי) - עמית רהב (24), חשב שתפקיד הבעל הננטש עם הפאות והשטריימל הוא זה שיהפוך אותו לסנסציה בביצה הלוקלית. נכון שגם נשים מוכרות מחוץ לארץ התאהבו בו, אבל עם טונה של כישרון, לוק נונשלנטי וערימות צ'ארם (שכרגע מכוון לאדם מסוים, הבויפרנד שלו), מדובר בכוכב המסקרן ביותר שצמח כאן כבר תקופה. לא כזה תמים, אלא כזה שאופסי, ימיס את לב הבנות (והחבר הכי טוב שלהן) מבלי להתכוון, יגיד בדיוק מה שהוא חושב ולא יתרגש מאלה שחושבים אחרת.

אלה איילון | לא רק בלונדינית

אלה איילון, הישרדות VIP. אור דנון,
אלה איילון/אור דנון

הנחתם שהדוגמנית אלה איילון (23) הגיעה לאי של "הישרדות" בתור היפה, הטיפשה, שתפקידה לדגמן ביקיני עד הרבה שבו המשחק יפלוט אותה החוצה? אז זהו, שכבר מפתיחת עונת ה-VIP של 2020 המודל הבינלאומית הזוהרת סוף כל סוף זכתה גם לחשיפה המקומית שאותה חיפשה והיא באה ל-ע-ב-ו-ד. הסערות שחוללה על המסך, שלל הקמפיינים שהיא קוטפת בזריזות, הבויפרנד הסמי-מפורסם, מעידים על כך שהיא לא רק בלונדינית, היא לא בת 16, אלה פשוט יודעת משהו על העולם הזה.

דקל וקנין | תחילת העונה שלו

דקל וקנין. ניר פקין
דקל וקנין/ניר פקין

פחות מחצי שנה לתוך 2020, אפשר להכתיר את התופעה הוויראלית של השנה: דקל וקנין. הזמיר הצעיר מטבריה, רק בן 14, שצילם סרטוני הקדשה וברכה כולל שיר אחד שלא יוצא מהראש על סוף עונה וגשם וחרוז ל"שנה", הפך בשבועות האחרונים למפלצת תקשורתית שמסקרן גם בגלל הקסם שלו, גם בגלל תעריף הברכות העולה שלו, גם בגלל שעשה משהו שגרם לאייל גולן לקרוא לו ולהחתים אותו על חוזה וגם בגלל סכסוך עולם תחתון שאליו נקלע, בשירה כמובן, בלי כוונה. מהחומר הזה עשויות אגדות, מותק.

אלין גולן | הכשרון עובר בתורשה

אלין גולן. ניר פקין
אלין גולן/ניר פקין

את היופי היא קיבלה מאמא אילנית. את הרצון להופיע על הבמה ירשה מאבא אייל. בעוד שאחיה הגדול ליאם מסתפק בבילוי עם חברים מוכרים, אלין גולן בת ה-14 בדרך להיות נועה קירל הבאה: הליידי הצעירה עוד לא בתיכון, אבל בשנה האחרונה כבר הספיקה לדגמן בקמפיין ראשון, לעבור מהפך במראה, לעלות על הבמה עם אבא אל מול אלפי צופים ואז גם לשיר איתו "להיט קורונה" מלא בכוכבים צעירים ולהגיע לאירוע השקה לבדה (כמעט). אה וכמובן, מה שהכי מרגש את הילדודס כיום, להפוך לכוכבת טיק טוק מקומית ששורפת לכל החברות. גולן, הדור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully