וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידי קלום עושה שמח, קניה ווסט מבדח: התחפושות המשוגעות של הכוכבים בהאלווין

3.11.2019 / 13:48

קארדי בי בקושי כיסתה את עצמה, קיילי ג'נר השתמשה בחזיית צדפות, גבר אמיץ התחפש לתאומות אולסן ומי הכריחה את הילדים שלה להפוך לתולעים? אלה הסטארים מהוליווד שהכי השתגעו עם תחפושות ליל כל הקדושים השנה. וואלה! סלבס לא רק בלונדינית

קים קרדשיאן בהאלווין 2019 (אינסטגרם)

תהיתם למה פורים לא מגיע בפעמיים בשנה? אז זהו, שעד לחג התחפושות היהודי אי שם לקראת האביב - תאלצו להסתפק בשלל הסטארים הענקיים מעבר לים שחגגו, כמדי שנה, את האלווין ("ליל כל הקדושים") בשמחה, ששון והמון, המון תחפושות מורכבות יותר ופחות. כי אם לא החלפתם לפחות שלושה אאוטפיטים משוגעים במהלך שבוע המסיבות בין הוליווד לניו יורק, כנראה שלא חגגתם עד לא ידע!

רכלו על הכוכבים המחופשים באינסטגרם

כוכבי הוליווד בהאלווין 2019. מערכת וואלה! NEWS
אין מצב שתזהו את הג'וקר הזה!/מערכת וואלה! NEWS

קחו למשל את האחיות קרדשיאן, בהן קיילי ג'נר (שהתחפשה גם למרלין מונרו, גם לבת הים הקטנה, לשפנפנת פלייבוי, פיה וגם למדונה), קלואי קרדשיאן (שהסתפקה רק בקרואלה דה-ויל) או קורטני (קאוגירל פינת ערפד אפור), שהגיעו למסיבת התחפושות של אחותן קנדל ג'נר (כפיית יער על סוס). אבל זאת דווקא קים קרדשיאן שהשתגעה - בתפקיד "לא רק בלונדינית" לבדה, לפני שגררה את המשפחה לצילומים בסגנון "משפחת קדמוני" (כולל קניה ווסט בתפקיד הדינוזאור של הפלינסטונז) ואז לעוד סט בתפקיד זחלים וחרקים בגודל אנושי. איכסוש.

עוד בוואלה!

ג'סטין טימברלייק ואשתו כפי שלא ראיתם מעולם

לכתבה המלאה

היו גם את סלין דיון כרוח רפאים מוזיקלית, מריה קארי הכריחה את הצוות שלה לשתף פעולה בתור להקת רוקנ'רול, סיארה עשתה כבוד לחברתה למקצוע ביונסה, קארדי בי הדהימה בתור האויבת הרעילה של - בעוד שאין מצב שתזהו את מי שהתחפש לג'וקר, אבל לא החדש אלא בגרסתו של ג'ק ניקולסון.

עם כל הכבוד לכולם, מלכת החג ומי שעורכת את המסיבה המדוברת ביותר של "ליל כל הקדושים" מדי שנה, היא היידי קלום - שהפעם הלכה על תחפושת זוגית עם בעלה כאוסטרונאוט שהותקף על ידי חייזרית בשם היידי. התוצאה? בין מלחיצה ללא בדיוק ברורה.


וואלה! סלבס לא מחופשת. לא, אין שום דבר מזויף בלוק המחריד שלה, היא באמת נראית ככה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully