וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגת כמו רוקסטאר? קיילי ג'נר הייתה מעורבת בתאונה והבריזה ממסיבה

30.10.2019 / 10:44

כוכבת הריאליטי והמיליארדרית הצעירה הגיעה כל הדרך למסיבת ההאלווין של חברתה, דמי לובאטו, רק כדי שרגע לפני החנייה - הנהג שלה נכנס ברכב אחר. אז במקום להתמודד עם הטרגדיה, קיילי ג'נר פשוט ברחה מהמקום. וואלה! סלבס פגע וברח

קיילי ג'נר וחברתה מתחפשות למדונה ובריטני ספירס (אינסטגרם)

מכירים את זה שאתם כל כך מצפים לאירוע - קונים אאוטפיט שיתאים לאירוע, עוברים באותו יום אצל הספר, המאפרת, פדיקור, מניקור ומה לא, רק בשביל להיראות הכי טוב שאתם יכולים באותו ערב נוצץ? בטח ובטח אם את כוכבת מפורסמת!

ואז, אז ברגע השיא, ממש שניות לפני שאת נכנסת לאירוע - את מוצאת את עצמך באמצע דרמה שמאלצת אותך לוותר על האירוע ולחזור הביתה שפופה ומבואסת רק בשביל להוריד את האיפור ולהיכנס למיטה. תשאלו את מדונה, כלומר, קיילי ג'נר.

אז זה בדיוק מה שקרה לג'נר הצעירה, שכל כך התכוננה למסיבת ההאלווין של החברה הטובה, דמי לובאטו. הכל היה מוכן - האאוטפיט המנצח בתור מלכת הפופ (בהופעה האייקונית שבה היא נישקה את נסיכת פופ, בריטני ספירס), השיער המתוקתק, האיפור המוקפד ואפילו נהג שייקח אותה עד לפתח האירוע על מנת שלא תאלץ להתמודד עם צלמי הפפראצי. אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד, כך שברגע האמת, מספר שניות לפני שהרכב חונה והיא יורדת במלוא הדרה, החליט הנהג שלה להיכנס ברכב אחר שעמד במקום.

עוד בוואלה!

דרייק וקיילי ג'נר הם הזוג החדש של הוליווד?

לכתבה המלאה

לצערה של הג'נר, ההמולה שנוצרה סביבה ועדר הפפראצי שרק רצה עוד פריים של פניה המבוהלות של הבת הצעירה של משפחת קרדשיאן, גרם לה להורות לנהג לא לעצור ופשוט לעשות את דרכו אל ביתה ובכל נאלצה לפספס את המסיבה הלוהטת. הכל, כשהיא משאירה מאחורה את חברתה הזמרת המומה ומבואסת מכל הדרמה.


כשוואלה! סלבס עושה תאונה, היא פשוט יורדת ערומה מהרכב ומבריחה את הנהג השני.

קיילי ג'נר מתחפשת למדונה ובריטני. אינסטגרם, צילום מסך
לפני שיצאו מהבית עוד היו שמחות. קיילי גנ'ר וחברתה בתור מדונה ובריטני/צילום מסך, אינסטגרם
קיילי ג'נר מתחפשת למדונה ובריטני. אינסטגרם, צילום מסך
נשיקה! מדונה, כלומר קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם
מדונה ובריטני ספירס. Julie Jacobson, AP
זה המקור, מדונה בוריטני ספירס בשנת 2003/AP, Julie Jacobson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully