וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרייק וקיילי ג'נר הם הזוג החדש של הוליווד?

27.10.2019 / 12:28

קבלו התראת זוג חדש בשדרות של הוליווד: ככה זה שכוכבת הריאליטי והמיליארדרית הצעירה באמריקה מגיעה לחגוג ביום ההולדת של אחד הזמרים המצליחים בעולם והשניים לא מצליחים להתרחק האחד מהשנייה. וואלה! סלבס דביקה

דרייק. צילום מסך
זוג חדש בתעשייה. דרייק וקיילי/צילום מסך

אם חשבתם שהניוז על הזוגיות של מאלומה והדוגמנית וויני הארלו היא חדשה מרעישה או מערכת היחסים של קאיה גרבר ופיט דווידסון גרמה לכם לצמרמורות, חכו עד שתשמעו על הזוגיות הבאה, כזו שרק הוליווד יכולה לייצר - בכל זאת מדובר בשניים מהכוכבים היותר גדולים ומדוברים של השנה האחרונה. אז תגידו מברוק לראפר דרייק ולמלכת הטראש קיילי ג'נר.

קיילי ג'נר. צילום מסך
התגברה על האקס? קיילי/צילום מסך

דרייק, שחגג בסוף השבוע 33 שנות קיום, הרים לעצמו מסיבה באחד המועדונים של לוס אנג'לס - לשם, בין שלל החברים, הפציעה גם אחת, ג'נר, שרק לאחרונה נפרדה מהחבר טראוויס סקוט, מה שלא מנע ממה להיות צמודה כל הערב לראפר וחבריו, "היא בילתה את רוב הזמן ליד דרייק וחבריו", סיפר עד ראייה, "קיילי רקדה לצד חבריה בזמן שהייתה ליד דרייק אבל הם לא רקדו ביחד, זה נראה שהיה ביניהם חיבור", אמר המקור והוסיף, "קיילי שתתה והייתה במצב רוח ממש טוב ונראה שהיא חיה את חיי הרווקות בצורה הטובה ביותר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דרייק. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל! דרייק/צילום מסך, אינסטגרם

מקור נוסף סיפר כי "היה נראה שהם נהנים מהחברה האחד של השנייה, הם התבדחו וקיילי צחקה, היא נראתה מאוד' שמחה ובמצב רוח מעולה והיה נראה שהיא ודרייק מרגישים מאוד בנוח האחד בחברת השנייה. היה נראה שיש שם משיכה גדולה", סיפר המקור.

וואלה! סלבס מגיעה לימי הולדת רק אם יש עוגת שלוש קומות.

הזמרת אדל. אינסטגרם, צילום מסך
גם הגיעה לחגוג. אדל/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully