וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן אהרוני בזוגיות עם בן למשפחה סופר מפורסמת

צילום: ניר פקין

31.7.2019 / 0:35

פרסום ראשון: הזמר הפאנסקסואל, שיצא מהארון בתחילת השנה - אוחז בימים אלו בחבר חדש, חתיך, מוכשר לפחות כמו חן אהרוני ובעל ייחוס משפחתי. כן, כזה שכל בית במדינת ישראל מכיר, רק שהוא מעדיף לשמור על פרטיותו. וואלה! סלבס חשאית

חן אהרוני. ניר פקין
חבר חדש ומסתורי. חן אהרוני/ניר פקין

אם אתם חברים של חן אהרוני ולאחרונה ראיתם אותו זורח ופורח ולא ממש הבנתם למה, אז וואלה! סלבס כאן בכדי לספר לכם שהסיבה לכך היא שלזמר הגאה יש זוגיות חדשה, אמנם בתחילת דרכה, אבל היי, זו הזוגיות הראשונה שלו מאז שיצא מהארון. ולא סתם, כי החבר החדש של אהרוני מוכר לא פחות ממנו והכל בגלל הייחוס המשפחתי שלו.

רכלו על הזוגיות של חן אהרוני באינסטוש

חן אהרוני. ניר פקין
אז מי החבר?/ניר פקין

אחרי שהייתה הראשונה לספר לכם במדור שאלת השבוע על הזוגיות על זוג כוכבות הריאליטי שמנהלות זוגיות (היי שני גולדשטיין ועדי כרמלי, שיצאו עם הזוגיות שלהן מהארון באירוע יח"צני), עכשיו וואלה! סלבס שמחה להיות הראשונה לספר לכם על הזוגיות של הזמר הגאה - שבתקופה האחרונה מנהל מערכת יחסים עם נצר למשפחה מאוד מפורסמת בישראל.

עוד בוואלה!

הזמרת התפוסה שניהלה רומן לסבי ארוך

לכתבה המלאה
חן אהרוני. ניר פקין
מאוהב. אהרוני/ניר פקין

וואלה! סלבס רצתה לספר לכם בגאווה על הזוגיות, אבל אותו בחור, שאגב נמצא מחוץ לארון, ביקש שהגברת הראשונה של עולם הרכילות תכבד את פרטיותו ולא תפרסם את שמו. אז היא כיבדה את בקשתו, אבל היא יכולה לספר לכם שאת משפחתו של הבחור (וגם אותו) כולכם מכירים - והייתם איתם ברגעים טובים יותר וטובים פחות.


וואלה! סלבס יצאה עם הבן של השליח מהסופר אבל היא לא רוצה שידעו כי היא שוכבת גם עם דודה שלו.

חן אהרוני. ניר פקין
החבר לא מוכן להיחשף. חן אהרוני/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • חן אהרוני
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully