וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הגדול של חן אהרוני נחשף

וואלה! סלבס

12.6.2017 / 14:00

בפוסט חושפני ואמיץ שפרסם ברשת, הזמר חן אהרוני גילה שניהל מערכת יחסים אסורה כשהיה קטין עם המורה שלו - תוך כדי שהוא פונה בהתרגשות למעריצים: "נחצה גבול- תגידו לא!". וואלה! סלבס המומה

חן אהרוני. ליאור פינקסון, מערכת וואלה! NEWS
חושף. חן אהרוני/מערכת וואלה! NEWS, ליאור פינקסון

יש סודות שאתה סוחב איתך כל החיים. דברים שרק חבריך הקרובים ביותר נחשפו אליהם, והשבעת אותם שלא יספרו לאיש. אך לפעמים יש מקרים מזעזעים שגורמים לך להרגיש שזה בדיוק הזמן להסיר את העננה הכבדה הזאת מעלייך, ולשתף את העולם בסיפורך האישי בתקווה שלהם זה לא יקרה. זה כנראה מה שעבר לאחרונה על הזמר חן אהרוני.


לעוד רכילות מהביצה:
פאטוצ': נועה קירל הבריזה ממצעד הגאווה
הכל זהב: סטטיק דוהר בעיר הגדולה

מה אתם אומרים על הפוסט של חן אהרוני? רכלו בפייס

פוסט הפייסבוק של חן אהרוני:

חן אהרוני. אינסטגרם, צילום מסך
חן אהרוני/צילום מסך, אינסטגרם

כוכב הפופ שהגיח אל חייכם לראשונה בריאליטי "כוכב נולד", שיתף סטטוס חושפני ומרגש בפייסבוק - בו סיפר על מערכת יחסים שקיים כשהיה קטין, עדם מישהי בוגרת שהיתה דמות סמכותית עבורו - המורה שלו.

"בפעם הראשונה שקיימתי יחסי מין הייתי בן 15 וזה היה עם המורה שלי, בהסכמה. היא היתה שם בשבילי וראיתי בה אדם שאני סומך עליו. בוגר ממני, חכם ממני, כזה שלא יעשה משהו שיפגע בי", כתב באומץ, תוך שהוא מצרף צילום של כתבה העוסקת במורה שחשוד בעבירות מין.

אז, המשיך אהרוני וכתב "ילד בן 15 שגם אם באותו רגע זה נראה לו הגיוני ולגיטימי לא באמת יודע לשים את הגבולות. היום כאדם בוגר אני שומע על יותר מידי מקרים של הטרדות מיניות בבתי הספר וכל סיפור כזה מיד זורק אותי לסיפור שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חן אהרוני. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
תדעו להגיד לא! אהרוני/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

"אמנם אף פעם לא קראתי לו הטרדה מינית אלא - סוד. מורה ותלמיד/ה לא אמורים להגיע לסיטואציה הזו - ועל סיטואציה לוקח אחריות האדם הבוגר ולא הקטין. אל תתביישו, נחצה גבול - תגידו לא!", סיפר ודרש ממעריציו לשים גבולות ברורים או לשתף את סביבתם אם הם חווים כל אירוע מפוקפק או פסול בעינם.


וואלה! סלבס מגנה כל סוג אלימות שהיא.

חן אהרוני. אביב חופי
הורס! אהרוני/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • חן אהרוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully