וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן אהרוני יוצא מהארון: "התאהבתי בנשים וגברים בעבר"

1.1.2019 / 21:13

הזמר יוצא "כוכב נולד" החליט שאת השנה האזרחית החדשה הוא פותח ללא סודות - כך שבפוסט מרגש, חן אהרוני יצא מהארון כפאנסקסואל - מי שנמשך לגברים, נשים וכל מה שבינם. "החלטתי להפסיק לפחד", כתב באומץ. וואלה! סלבס כנה

חן אהרוני. ניר פקין
כן, הוא פאנסקסואל. חן אהרוני/ניר פקין

השנה האזרחית החדשה נפתחת באופן חושפני בהחלט אצל הזמר ויוצא "כוכב נולד", חן אהרוני, שגילה לעולם הערב (ג') שהוא פאנסקסואל - מי שחש תשוקה מינית כלפי אנשים ללא קשר לזהותם המגדרית או למינם הביולוגי - בפרופיל האינסטגרם שלו. בסטטוס חושפני, מגלה הזמר בן ה-28 כי בעבר התאהב גם בנשים וגם בגברים, כך שהחליט לעשות סוף לשמועות ומעתה לחיות ללא סודות.

חן אהרוני. אביב אברג?ל,
אמיץ. חן אהרוני/אביב אברג?ל

"את 2019 אני בוחר להתחיל ב-אמת, ב-דיוק, ב-חיוך וב-קבלה. עברה עליי באמת שנה יוצאת דופן שבתוכה למדתי שמעל כל ההישגים ורגעי האושר הכי חשוב לי להיות בריא. וחלק מבריאות זה להפסיק לשמור דברים בבטן", הסביר אהרוני ברשתות החברתיות. "שנים סירבתי לשים על עצמי טייטל. להגדיר. לתת למילה לסכם אותי. הרגשתי איך אנשים מסביב מנסים לתייג אותי תחת כותרת שלא הייתה מדויקת למי שאני".

"כל הזמן אמרו לי תחליט! או שאתה א' או שאתה ת'. אבל מה עם כל האמצע? אולי אני בכלל פ'? אמרו לי שזה שלב. אז המתנתי. ידעתי שאני חייב להקשיב ללב שלי... עד שהגיעה ההארה. אני באמת פ'. פאנסקסואל. אני נמשך ומתאהב באישיות, בקול, בעיניים, בלב, בנשמה, בבנאדם! הצורה מעניינת אבל היא לא העניין", הסביר בכנות.

"מגדר מבחינתי זה רק עוד פרט במערכות יחסים. ברור שיש צורך במשיכה פיזית ובמקרה שלי, כשזה קורה זה קורה. אני רוצה להאמין שהיום כולנו כבר מבינים שנטייה מינית זה לא רק גיי או סטרייט. יש ספקטרום רחב שלפעמים הולך לאיבוד ומתקבל בציניות, גיחוך ואפילו הכחשה. גם בתוך הקהילה הלהט'בית".

"בתור ילד בן 17 - להתפרסם זה לא פשוט. על אחת כמה וכמה כשאתה בדיוק בתהליך של לגבש את הזהות שלך. אתה מפחד מדחייה, מפחד מכישלון, מפחד לעשות טעות. מפחד להתחייב למשהו בלי היכולת לחזור בך", כתב חן. "אני מרגיש שתמיד ידעתי שאני פאנסקסואל אבל לא ידעתי לקרוא לזה בשם כי בטלוויזיה שמעתי רק על הומואים ולסביות. אהבתי ב-28 שנות חיי גם נשים וגם גברים והחברה ראתה את זה כבלבול/ הכחשה. אז חשבתי שבסוף אהיה חייב להחליט. והנה - החלטתי".

עוד באותו נושא

הסוד הגדול של חן אהרוני נחשף

לכתבה המלאה
חן אהרוני, קטלין רייטר. אורית פניני, ניר פקין
בלי סודות. אהרוני עם קטלין רייטר/ניר פקין, אורית פניני

"אני פאנסקסואל והכל בסדר! ביסקסואלים/ פאנסקסואלים קיימים. זו נטייה מינית וכוח שצריך להחשיב ולחבק. זה לא שלב או משהו להמעיט בערכו, אמינותו או נוכחותו. החלטתי להפסיק לפחד שלא יאהבו או יבינו אותי... יש לנו את הזכות להיות מה שרק נרצה להיות... 2019, תודה שבאת. אני פותח אותך עם כל הקלפים על השולחן ועם האמת הזאת כאור שיאיר לי את השנה והמשך החיים", סיכם אהרוני.


וואלה! סלבס אוהבת כל גזע, מין, מגדר ולב פועם.

חן אהרוני. ליאור פינקסון,
תאהבו את מי שאתם. חן אהרוני/ליאור פינקסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully