וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי כוכבות הריאליטי - מנהלות רומן בסודי סודות!

וואלה! סלבס

26.6.2019 / 1:00

חשיפה: מצד אחד, צעירה שכולכם ראיתם בתכנית מציאות על המסך כשעוד הייתה מאוהבת בגבר. מצד שני, בחורה שהשתתפה בתחרות ריאליטי שונה לחלוטין, שהצהירה שהיא ממש בקטע של בנות. אבל מה קורה בין השתיים לאחרונה? זה מסובך. וואלה! סלבס חשאית

לסביות. ShutterStock
מי אני ומה שמי/ShutterStock

זקוקים להוכחה נוספת שתעשיית הבידור המקומית קטנה, קטנטנה, ממש פצפונת? שימו לב לחיבור הרומנטי בין שתי כוכבות ריאליטי שבילו על המסך בשתי תכניות שונות לחלוטין, נחשפו לציבור הרחב וצברו אלפי אוהדים כל אחת בנפרד, אבל מתברר שלאחרונה התחברו לרומן נשי משותף לוהט בהחלט, שעוד ממש קשה להגדיר כזוגיות. לכן הן מבקשות לשמור אותו בסודי סודות, משתדלות שלא להיראות יחד בפומבי, אבל כמובן שנתפסו על ידי וואלה! סלבס. זה תמיד קורה.

רכלו על הרומן הנשי הסודי באינסטוש

הקהילה הגאה בניו יורק חוגגת: "רגע היסטורי". רויטרס
פאן או קשר רציני?/רויטרס

אחת מהן, הכרתם כגברת צעירה במסגרת תכנית סופר פופולרית, שניהלה זוגיות עם בחור לוהט שבו הייתה מאוהבת, עד שסיימו את מערכת היחסים לפני לא המון זמן. את השנייה, בחנתם בכלל בתחרות טלוויזיונית מאתגרת במיוחד, שבה כולם ידעו מראש על חיבתה לנשים אחרות.

החיבור בין יוצאות הריאליטי, אם כך, לא מופרך, אבל כן מרגש - כיוון שלאחרונה התברר לכמה ממקורביהן שהשתיים לא רק מתפקדות כידידות קרובות, אלא לקחו את החברות הזאת צעד קדימה ובוחנות אחת את השנייה בקטע רומנטי. לא המון שמעו, אבל כמה ראו.

"השבוע הן הרגישו חופשיות מספיק כדי לצאת למועדון ולהתמזמז מול כולם, למרות שהרומן בינן חשאי, נראה שהן פשוט משתגעות מאהבה אחת לשנייה", סיפרו יודעי דבר לוואלה! סלבס, שאף גילו שהמפורסמות תועדו בסיטואציה האינטימית. "כולם חשבו שאחת מהן (הפרטים המלאים שמורים במערכת) בכלל לא בכיוון של בנות אחרות, אז היה מסעיר לגלות את זה ככה". אחרים, שיודעים על החיבה ההדדית, טוענים שמדובר במעין ניסיון ולא בקשר של ממש, "אז עוד מוקדם להכתיר את הרומן הנשי הזה כמערכת יחסים".


וואלה! סלבס לא מוציאה מהארון שלה. היא פשוט לובשת את אותו הבגד כבר קרוב לשנה.

עוד באותו נושא

הכוכב הסטרייט ששוכב מדי פעם עם גברים

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
בנות ונהנות/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully