וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גולדשטיין ועדי כרמלי יוצאות מהארון

וואלה! סלבס | צילום: רפי דלויה

21.7.2019 / 12:00

וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם לפני חודש על שתי פליטות הריאליטי שמנהלות רומן לסבי - מה שלווה בבקשות ותחנונים שלא לפרסם את שמן. אך כעת, שני גולדשטיין ועדי כרמלי החליטו שהן מוכנות לחשוף את הזוגיות הנשית. וואלה! סלבס יוצאת מהוויטרינה

שני גולדשטיין. רפי דלויה
אהבה חדשה. שני גולדשטיין ועדי כרמלי/רפי דלויה

רק לפני חודש וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם כי יש זו אוהבות חדש בביצה - מצד אחד, פליטת ריאליטי שזה עתה סיימה מערכת יחסים עם פליט ריאליטי אחר ומוכר ומהצד השני, כמה מפתיע, עוד פליטת ריאליטי מתכנית שונה לחלוטין.

לאחר שמלכת הרכילות פנתה אליהן במטרה לפרסם את הידיעה, הן קודם כל הכחישו ואז ביקשו שלא לפרסם בשל החשש מהתגובות של הסובבים אותן. וואלה! סלבס, נשמה טובה שכזו, החליטה לכבד את הבקשה ומאחר והיא דוגלת בחופש הבחירה של כל אדם באשר הוא - היא פרסמה את הידיעה, אבל בלי השמות של הבנות. רגע, זה לא הכל.

שני גולדשטיין. רפי דלויה
איפה הוויטרינה?/רפי דלויה

אז זהו, שעכשיו היא שמחה לבשר לכם שפליטות הריאליטי שני גולדשטיין ועדי כרמלי סוף סוף אזרו אומץ והחליטו להוציא מהארון את הזוגיות שלהן, כמה מפתיע וצפוי, באירוע יח"צני (מישהו כנראה שילם הרבה כסף על זה). זה קרה כשהגיעו להשקת "פסטיבל הבירה והפוד טארקס" של קניון עזריאלי מודיעין - שם לא ממש הסתתרו מהצלמים והפגינו את אהבתן הנשית, האחת כלפי השנייה. אולי עוד מפורסמים יחליטו לנקות את הנפטלין מגופם ויצאו מהארון, בכל זאת, שנת 2019.


וואלה! סלבס התחננה בפני אמא שלה שלא תוציא אותה מהארון ממתקים.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
עומר גורדון, שני גולדשטיין. ניר פקין
מה עומר אמר? גולדשטיין והאקס/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully