וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה גדולה? החתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג תיערך במתכונת מצומצמת

וואלה! סלבס

11.3.2020 / 19:57

24 שעות לפני שאמור היה להתקיים אירוע החתונה הגרנדיוזי של הזמר עם בחירת לבו ההריונית, ישראל החליטה על צמצום התכנסויות בגלל וירוס הקורונה. המשמעות מבחינת אייל גולן: קיום חופה של 100 איש בלבד. וואלה! סלבס מנחוס

עידו שחם

אפשר לומר הרבה על הזוגיות של אייל גולן עם בחירת לבו ההריונית, דניאל גרינברג, אבל דרמה כל כך גדולה סביב החתונה של איש לא יכול היה לצפות: 24 שעות לפני שהאירוע הגרנדיוזי של הזמר והדוגמנית היה אמור להיערך בפאר והדר, בהשתתפות למעלה מ-1,000 מוזמנים, מדינת ישראל החליטה הערב (ד') על איסור של התקהלות מעל ל-100 אנשים בגלל וירוס הקורונה שמאיים על העולם.

המשמעות מבחינת הזמר ואשתו לעתיד? שינוי האירוע הגדול ודחייתו, כך שהחופה המצומצמת בהשתתפות עד כמאה בני משפחה וחברים קרובים תתקיים מחר בשעת אחר הצהריים, בעוד שהחגיגה הגדולה של גולן שתוכננה לשעות הערב בוטלה.

רכלו על החתונה באינסטוש

אייל גולן, דניאל גרינברג. אוהד קב, מערכת וואלה!
עם היפה שלו. אייל גולן ודניאל גרינברג/מערכת וואלה!, אוהד קב

"אייל גולן ודניאל גרינברג מבקשים להודיע כי בעקבות החלטת כבוד ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות ליצמן על איסור כינוס מעל 100 איש, הם יקיימו חופה כדת משה וישראל כמתוכנן ל-100 איש בלבד", הודיעו דובריו של הזמר הערב, דקות ספורות אחרי הודעת משרד הבריאות. "אייל גולן ודניאל גרינברג מקבלים החלטה זו באהבה והבנה גדולה ומאחלים בריאות לכל עם ישראל".

עוד בוואלה!

אייל גולן ממש לא הצליח לקלקל את החתונה של אילנית ואלירז

לכתבה המלאה

בשבועות האחרונים, וואלה! סלבס חשפה פרטים חשאיים על אירוע החתונה הגדול שתוכנן - כזה שהיה אמור להיערך בנושא העיר האנגלית האהובה על השניים, לונדון, בהפקתה של אירית רחמים. בין השאר, קליפ לשיר חדש של גולן היה אמור להיות מצולם במעמד החופה האינטימי יותר ולהתפרסם שעות מאוחר יותר. בהמשך, קראתם כאן גם שאם ילדיו הגדולים של הזמר, אילנית לוי, כמו גם שותפו העסקי בני פרץ, ויתרו מראש על הגעתם לאירוע.


וואלה! סלבס שומרת על בריאותו הנפשית של הציבור.

דניאל גרינברג, אייל גולן. רפי דלויה
טוב, אין ברירה. גולן וגרינברג/רפי דלויה
אייל גולן, דניאל גרינברג. ארן חן צלמים,
לא הוזה אותה מולו.../ארן חן צלמים
דניאל גרינברג. שוקה כהן
כלה והילולה. דניאל גרינברג/שוקה כהן
אייל גולן. ניר פקין
עדיין חתן. אייל גולן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully