וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר הבינלאומי שביטל הופעה בחתונה של אייל גולן

8.1.2020 / 12:01

הכל כבר מוכן לקראת חתונת השנה של אייל גולן וארוסתו - הופעת אורח בינלאומית הוזמנה על ידי הזוג הנוצץ - אלא שאז, אותו אמן מפורסם, שנמצא ביחסים טובים עם הזמר המקומי, החליט לבטל ברגע האחרון. "ניקוס לא היה מתוכנן להופיע", נמסר מליאם הפקות. וואלה! סלבס ביוש

אייל גולן/תמונות גולשים

חתונה היא לא דבר קל לארגן, זה כבר דבר ידוע - בטח ובטח שאתם אחד הזוגות היותר נוצצים ומוכרים במדינת ישראל, כך שכל העיניים נשואות אל עבר חתונת השנה של אייל גולן ודניאל גרינברג, במטרה לראות עד כמה החתונה של השניים הולכת להיות גרנדיוזית, מפוארת ובעיקר כמה יעלה התענוג. אבל יש שאלה אחת שמעניינת את כולם יותר משאלת שמלת הכלה, והיא - מי יופיע בערב המדובר.

רכלו על החתונה באינסטוש

אייל גולן, דניאל גרינברג. אור גפן,
מתרגשים לחתונת השנה? אייל duki ודניאל/אור גפן

אז אחרי שבתחילת הדרך רולטת השמות לגבי השמות של הזמרים המקומיים עבדה שעות נוספות, לאחר מספר שבועות הבינו כולם כי הזוג מעדיף ששום אמן ישראלי לא יעלה לבמה, כך שאת מקומם של שלל אמני ישראל - ימלא דווקא הזמר היווני המפורסם, ניקוס ורטיס.

עוד בוואלה!

אייל גולן והחברה מתכסחים: "הגליצ' הראשון עליה"

לכתבה המלאה

אז זהו, שוואלה! סלבס מביאה לכם בפרסום ראשון כי אחד הזמרים היותר פופולריים ביוון (וגם על חובב הסלסולים בארץ הוקדש), נאלץ לבשר לזוג כי הוא לא יגיע להופיע באירוע שלהם. זאת למרות שעל פי מקורות יודעי דבר - החוזה איתו כבר נסגר. על פי מקורבים, לא ברורה הסיבה לביטול אבל מה שבטוח שלא מדובר בסכסוך מאחר וגולן את ורטיס כבר סגרו על ג'וב משותף ממש בקרוב.

אם לא ידעתם, ב-2014 הופיעו ורטיס וגולן ביחד עם שרית חדד בהופעה מיוחדת בארץ הקודש, כך שלאחר ההופעה - תבע הזמר היווני את צמד המסלסלים בטענה כי הם עשו שימוש לא ראוי בחומרים מההופעה והוציאו תקליטורים ותמונות מההופעה שלא בהסכמתו. מכנגד, חדד וגולן טענו כי הזמר היווני מנסה להתעשר על גבם. סוף טוב, הכל טוב והצדדים הגיעו להסכמה.

מליאם הפקות נמסר: "ניקוס ורטיס הוזמן לחתונה כאורח ולא היה מתוכנן להופיע בחתונה מלכתחילה".


וואלה! סלבס גם ביטלה הופעה בחתונה שלה. היא פשוט לא תגיע.

אייל גולן, דניאל גרינברג. ניר פקין
אז מי יופיע?/ניר פקין
אייל גולן. ניר פקין
שיהיה במזל/ניר פקין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברים כבר שנים. ניקוס, שרית ואייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully