וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן ודניאל גרינברג: הפרטים על החתונה נחשפים

4.12.2019 / 19:56

פרסום ראשון! הזוג המפורסם, שרק לאחרונה התארס, כבר מתחילים לעבוד על החתונה במרץ - כך שממש בקרוב הם יצעדו אל עבר החופה וישבעו אמונים האחד לשנייה. אז הגיע הזמן לפתוח יומנים ולשריין לכם מקום. וואלה! סלבס לא מוזמנת

אייל גולן מפתיע את דניאל גרינברג ביום הולדת (צילום: ניר פקין)

נראה שחתונת השנה, זו שכל עם ישראל וכלי התקשורת בפרט דיברו עליה לא מעט בחודשים האחרונים יוצאת לפועל והיא קרובה יותר ממה שחשבתם. אחרי שכל העולם ואשתו הביע את דעתו על הזוגיות של השניים ואחרי שנמתחה לא מעט ביקורת על הקשר של השניים - נראה שבקרוב מאוד כולם יטעמו את טעמו של הכובע, כי החתונה הכי מדוברת של הזמן הקרוב קורמת עור וגידים ולמי אם לא לוואלה! סלבס יש פרטים ראשונים על האירוע המדובר.

אייל גולן ודניאל גרינברג. ארן חן צלמים,
מוכנים לחתונת השנה?/ארן חן צלמים

אז אם אתם נמנים על אחד מאלף מקורביהם של השניים, כדאי שתפתחו יומנים אלא שהפעם במקום לשריין תאריך אחד, כי אם שניים ולמה? כי כרגע השניים מתלבטים בין שני תאריכים ושימו לב - שני מקומות. לוואלה! סלבס נודע כי אם שום דבר לא ישתנה א החתונה המפוארת, בניצוחה של המפיקה אירית רחמים, שנחשבת לחברה טובה של השניים, תערך ככל הנראה ב-20.2.20 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל - שם נערכה גם מסיבת בת המצווה של בתו של גולן, אלין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אייל גולן, דניאל גרינברג. ארן חן צלמים,
שריינו ביומן/ארן חן צלמים

אממה, עם זאת, השניים עדיין לא חתמו על חוזה סופי וכרגע גם מתלבטים על אופציה ב' - בתאריך 2.4.20 במלון הילטון, "ככל הנראה ולפי מה שהזוג רוצה - החתונה כנראה תערך ב-20.2", סיפר חבר טוב של השניים, "אבל הם שומרים לעצמם גם את האופציה השנייה במידה ולא יסכימו הצדדים על התנאים שדרשו. הם מאוד רוצים את התאריך 20.2.20 וזה די ברור למה".

אייל גולן, דניאל גרינברג. ניר פקין
באיזה תאריך הם יבחרו?/ניר פקין

אגב, אם חשבתם שמדובר בחתונה צנועה, אתם שכחתם שמדובר באחד הזמרים היותר מפורסמים בישראל - כך שלחתונה עתידים להגיע בסביבות אלף מוזמנים שיכללו לא מעט חברים מתעשיית הבידור, וכן, גם לא מעט מופעים מרימים של חבריו הטובים של הזמר המסלסל שיעלו לבמה ויגרמו לקהל להזיז את הישבן. עם זאת, נראה כי הכלה לעתיד עדיין לא החליטה מי יתפור לה את השמלה כך שזה הזמן לפנות ולהציע לה את מיטב השמלות.

וואלה! סלבס כבר מתחילה לעבוד על רעיונות איך להתפלח לאירוע המטורף.

אייל גולן, דניאל גרינברג. ניר פקין
תכינו את הצ'קים/ניר פקין
אייל גולן, דניאל גרינברג. אביב חופי
אלף מוזמנים/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully