וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה המטורפת שאייל גולן מכין לאורחים בחתונה!

26.2.2020 / 0:01

פרסום ראשון: החברים שלא יזכו לבחון מקרוב את הזמר המדובר בשעה שיגיד "איי דו" לבחירת לבו דניאל, יכול לראות את החופה של השניים בזכות הפתעה שהזמר מכין לאורחים ולמעריציו כבר באותו הערב. וואלה! סלבס תקתקנית

אבי כהן

כמה מילים כבר נכתבו על החתונה המתקרבת של אייל גולן ובחירת לבו, דניאל גרינברג, אבל מתברר שעדיין רב הנסתר על הגלוי. בעוד כשבועיים, הזמר המדובר יעמוד תחת החופה עם אהובתו הצעירה, באירוע מפוצל - חופה אינטימית בשעת אחר הצהריים, שתמשיך למסיבה המונית משעות הערב עד לשעות הקטנות של הלילה.

כעת, וואלה! סלבס יכולה לגלות לראשונה לאלפי אורחי מסיבת הכלולות המאוחרת - כאלה שאולי יתאכזבו שהם לא יראו את אייל אומר "איי דו" לבת הזוג - שהם דווקא כן יקבלו הצצה לטקס הנישואים המקודש. הסיבה? הקליפ החדש של גולן. סברי מרנן!


רכלו על החתונה של אייל ודניאל באינסטוש

אייל גולן, דניאל גרינברג. אמיר מאירי,
בקרוב בתיעוד מיוחד. אייל גולן עם אהובתו, דניאל גרינברג/אמיר מאירי

מעריצים, חברים, מכובדים, שימו לב: מתברר שכפי שמתבקש ממנו, גולן הקליט שיר חדש לרגל האירוע המיוחד. אבל לא סתם להיט, כי אם שיר אהבה לאשתו לעתיד, כך שמן הראוי שהוא אף ישיר אותו תוך כדי הטקס הרשמי. שמחה וששון.

עוד בוואלה!

אייל גולן ממש לא הצליח לקלקל את החתונה של אילנית ואלירז

לכתבה המלאה

לוואלה! סלבס נודע כי הקליפ לפזמון החדש הזה, יצולם במעמד החתונה של השניים: מה שאומר שרגעי החופה האינטימיים של אייל ודניאל, יתועדו לא רק בכדי שבני הזוג יוכלו לצפות בהם מתישהו בעתיד במהלך ערבים משעממים, אלא עבור הקהל הגדול שיגיע לחלק השני וההמוני יותר של האיוונט, ואפילו למעריצים שלו שירצו לקבל הצצה בזמן אמת לטקס המרגש.

אייל גולן ודניאל גרינברג. ארן חן צלמים,
לטובת אלה שלא יזכו להיות במעמד החופה/ארן חן צלמים
אייל גולן. ניר פקין
ילבש חליפה מהודרת? אייל גולן/ניר פקין

את הקליפ, מתברר, ברי המזל שהוזמנו לאיוונט של אייל ודניאל יוכלו לראות מוקרן בבכורה כבר במסיבת האיחוד עצמה. איך זה יקרה? הצילומים יופקו ויערכו במהירות הבזק, תוך כמה שעות ממש, כדי שהתוצאה הסופית תאושר על ידי החתן והכלה, שיציגו את השיר בבכורה בערב החג הנוצץ שלהם.

רציתם מקורי? קיבלתם אייל גולן אוריגינל, במהלך סופר נוצץ שעוד לא נראה כמוהו בתעשיית הבידור המקומית. ואם לא הוזמנתם גם לחלק השני של האירוע, תוכלו לצפות בקליפ שיעלה ליוטיוב שעה לאחר הטקס המרגש. תודו שלזה לא ציפיתם.

גם וואלה! סלבס תשתתף בקליפ בתור מחשבה בראשו של הזמיר. אייל, היא יודעת שאתה לא מפסיק לחשוב עליה.

אייל גולן, דניאל גרינברג, רונית גולן. ניר פקין
רגע, כל המופיעים בתמונה יהיו בחופה? אייל, דניאל ואמו, רונית גולן/ניר פקין
אייל גולן. ניר פקין
נרגש מהמעמד? גולן/ניר פקין
אייל גולן, דניאל גרינברג. ניר פקין
בקרוב כחתן-כלה. אייל גולן עם דניאל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully