וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועה אומרת ש... אופירה אסייג הוזמנה לחתונה של אייל גולן?

2.2.2020 / 8:08

בכל שבוע, וואלה! סלבס תעמת כוכב מקומי אחר עם שמועה לוהטת שעוסקת בו ותבקש לדעת - האם היא נכונה או לא. אז איך יגיבו המפורסמים, כמו אופירה אסייג לדיבור עליהם? וואלה! סלבס רב סרן שמועתי

השמועה אופירה אסייג/עידו שחם

שמועות הן לא דבר קל. מדי יום מגיעות לאוזניכם שמועות רבות, בין אם זה על השכן שלכם, החברה הכי טובה או סתם על הבוס שלכם. אך נראה שמי שלרוב סובלים ממתקפת ליחשושים - הם המפורסמים שלכם, שכבר שמעו על עצמם הכל. מנטייתם המינית, דרך בני הזוג החדשים שמצמידים להם וכן, עד לעובדה שהם הלכו לעולמם - בעולם הזוהר הכל תקף.

מה דעתכם על השמועה? רכלו לנו באינסטגרם

אופירה אסייג. ניר פקין
השמועה אומרת ש.../ניר פקין

לדסק החדשות של וואלה! סלבס מגיעות לא מעט שמועות שונות ומשונות שגורמות גם לשיער של הגברת הראשונה של עולם הרכילות לסמור. אי לכך, החליטה וואלה! סלבס לפצוח בפינה חדשה, במסגרתה, מדי שבוע היא תפנה למפורסם מהביצה המקומית ותוכיח אותו עם שמועה שנפוצה עליו. אז מה האמת ומה השקר? תלוי את מי שואלים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אופירה אסייג. ניר פקין
נכון או לא?/ניר פקין

אופירה אסייג ואייל גולן עדיין לא מדברים, למקרה שתהיתם - זו אולי הסיבה שכשוואלה! סלבס שומעת רכילות עיקשת שהדיווה המפורסמת מתכננת להגיע לחתונה של אחד הזוגות היותר שנויים במחלוקת, היא מיד נעמדת דום ובודקת אם מדובר בשיא השיאים או שאולי מה ששלה שלה ואופירה ממש לא מתכוונת להגיע לאירוע?

וואלה! סלבס הוזמנה לחתונה, כלומר היא עובדת שם בתור המנקה.

אופירה אסייג, אייל גולן. אלוני מור,
תגיע לחתונה?/אלוני מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully