וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייזוס קרייסט: קים קרדשיאן וקניה ווסט הביאו לעולם ילדה שלישית

16.1.2018 / 19:00

הגיע הזמן שקים וקניה יאכלו גלידה, בכל זאת, השניים חוגגים את הולדת בייבי משותף לשניהם זו הפעם השלישית - תינוקת קטנה, שהגיעה לעולם בתום הריון של אם פונדקאית. וואלה! סלבס משפחת בתחת

ניר פקין

שנת ה"בייבי בום" של הקרדשיאנ'ז החלה אמש (ב') בשמחה ובששון, לאור העובדה שמלכת הריאליטי, קים קרדשיאן ובעלה הראפר קניה ווסט, קיבלו לעולם בת שלישית. כחצי שנה, פחות או יותר, אחרי שנחשף כי הפאוור קאפל יצרף למשפחה אחות קטנה לנורת' (4) וסיינט ווסט בן השנתיים, ההריון המדובר שנשאה עבורם אם פונדקאית הסתיים בחדר הלידה בלוס אנג'לס. ייזוס קרייסט!


רכלו על קים, קניה והמשפחה בפייסבוק

קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
ההורים המאושרים, לפני מספר שבועות. קים קרדשיאן עם קניה ווסט/splash

ההריונות הקודמים שעברו על מיס קרדשיאן ובעלה הראפר היו מסובכים מבחינה רפואית - ואף הוגדרו על ידי כוכבת הריאליטי הגדולה בעולם כ"תקופה הכי קשה שעברתי אי פעם".

הכל אמנם קרה לפני שוד המיליונים שעברה בפריז בסוף 2016, אך כדי להימנע מהריון נוסף "בסיכון גבוה", כפי שהגדירה האמא לשניים בעצמה, העדיפה לקבל את עזרתה של פונדקאית - מי שבסופו של דבר שנשאה ברחמה בתשעת החודשים האחרונים את התינוקת החדשה במשפחת ווסט.

"אני וקניה שמחים להודיע על הולדתה של תינוקת בריאה ויפהפייה", כתבה קים באתר האינטרנט שלה. "אנו מלאי הערכה לאם הפונדקאית שהגשימה לנו חלום, עם המתנה הגדולה ביותר שיכלה להעניק, ולרופאים והאחיות הנפלאים על הטיפול המסור. נורת' וסיינט מתרגשים במיוחד לקבל בברכה את אחותם הקטנה".

אתם בחרתם

קים, קלואי או קיילי: לאיזה בייבי קרדשיאן אתם הכי מצפים?

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. ספלאש
כך קים נראתה בתקופת ההריון עם סיינט ווסט/ספלאש

אם תהיתם, מדובר בלידה הראשונה מתוך שלוש שצפויות במשפחת קרדשיאן בחודשים הקרובים: האחות קלואי קרדשיאן (33) הכריזה בחודש דצמבר שהיא מצפה לילד ראשון עבורה, מבן הזוג הכדורסלן טריסטן תומפסון. במקביל, גם האחות הקטנה במשפחה, קיילי ג'נר בת ה-20, מטפחת ברחמה צאצא משותף לה ולחבר, הראפר טראוויס סקוט, אך עדיין לא הודתה בכך ושומרת את הפרטים כסוד בבטן.

הבייבי החדשה של קים, עליה דיברה באופן רשמי בתכנית הטלוויזיה המשפחתית בסוף 2017, היא הנכדה השביעית של המאמא-מנהלת של תאגיד הקרדשיאנ'ז, קריס ג'נר. מלבד שני ילדיה הגדולים של קים, אחותה קורטני קרדשיאן הביאה את מייסון, פנלופה וריין דיסיק לעולם, בעוד שהאח רוב קרדשיאן הוא אביה של דרים רנה קרדשיאן (אותה הביא לעולם עם האקסית, בלאק צ'יינה). משפחה שכזאת.


וואלה! סלבס מתרחבת גם היא, בכל פעם שהיא זוללת מנת שווארמה אחת יותר מדי.

קים קרדשיאן + קניה ווסט. ספלאש
וככה היא וקניה נראו, עוד לפני שהפכו להוריה של נורת'!/ספלאש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בטן גדולה? מי צריך אותה. קרדשיאן ההריונית/מערכת וואלה!, צילום מסך
קים קרדשיאן. ספלאש
חטובה משהו עדיף?/ספלאש
קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
הפמילייה. קרדשיאן-ווסט והילדים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully