וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קרדשיאן לאוסף: קים וקניה יגדלו עוד בן או בת?

29.7.2017 / 0:06

קים קרדשיאן וקניה ווסט מתרחבים, האח, הידד, אבל אחרי שהעולם נרגע מהבשורה שהמשפחה של הראפר וכוכבת הריאליטי הכי גדולה בעולם מצפה לצאצא נוסף, וואלה! סלבס חושבת שהגיע הזמן להמר - מדובר בבייבי בוי או גירל למשפחת ווסט? הצביעו

צילום: שי ארזואן

זוכרים איך קים קרדשיאן הגיעה לירושלים יחד עם בעלה, הראפר קניה ווסט, רק על מנת להטביל את בתה הבכורה נורת' ווסט בכנסיה הארמנית? אז זהו, שנדמה שקימי התפללה להוא שם למעלה היטב, כיוון שאחת ממשאלותיה הגדולות ביותר - לפחות אלה שעליהן דיברה על המסך במסגרת הריאליטי המשפחתי הכל כך מדובר שלה - צפויה להתגשם בקרוב: על פי הדיווחים בהוליווד, קים וקניה עומדים לקבל לעולם ילד שלישי, אח לנורת' וסיינט ווסט.

כיוון שקימי לא תוכל לעשות זאת באופן טבעי, בגלל הסיכון הגופני ששני הריונותיה הקודמים היוו עבורה, היא והראפר הפרובוקטיבי עשו זאת בסיוע של אם פונדקאית - שנושאת את צאצא מס' 3 של השניים ברחמה שלה. נו, עלילה מעולה לתכנית של הפמיליה-טראש, לא?

רכלו על ההריון הפונדקאי של קים וקניה בפייסבוק

קים קרדשיאן קניה ווסט. ספלאש
משפחה שכזאת. קים קרדשיאן וקניה ווסט עם נורת' וסיינט/ספלאש

כעת, לפני שנחשף אם מדובר בעוד ילד אחד או שהשמועות כי הפונדקאית נושאת ברחמה תאומים, ממש כמו אלה ה"טבעיים" של הנמסיס קאפל ביונסה וג'יי זי, וואלה! סלבס נורא רוצה מכם שתהמרו: לקימי וייזוס יהיה עוד בן, או בכלל עוד בת? יאללה, זה חוקי, מה דעתכם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully