וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרדשיאנס מציגות: תמונת חג משפחתית, אבל מי חסר?

וואלה! סלבס I צילום מסך

26.12.2017 / 10:39

בזמן שכל העולם חוגג את חג המולד, נראה שמיליוני המעריצים של הקרדשיאנס רק השתוקקו לדבר אחד – תמונת הכריסמס המשפחתית של המשפחה המפורסמת. אז איזו הריונית חסרה בתמונה אבל דפקה הופעה במסיבת החג? וואלה! סלבס הו הו הו

אתר רשמי

זה כבר הפך להרגל, שלא לומר מוגזם ברמות, כאשר גרופיז ברחבי העולם ממתינים מדי שנה לראות מה יקרה הפעם בתמונת החג המסורתית של המשפחה הטראשית ביותר בגלקסיה. בעשור הקרדשיאני היו שלל תמונות חג מולד פומפוזיות: מהסט המטורף של הצלם הידוע, דיוויד לה שאפל, ועד מראות סליזים יותר כאשר כולם לבושים באדום והיי הופ כדורי דיסקו נופלים מהתקרה.

אך בכולם היה מכנה משותף אחד ברור: גם כשהגברים נשלחו לאבדון (עיינו ערך קייטלין ג'נר) - כל נשות המשפחה הפגינו נוכחות ודאגו להזכיר לכולם מי שולטות בעולם. כן, כן, גירלז.

לעוד רכילות מהביצה:
אמורה מיו: שיר אלמליח והאקס בדרך לקאמבק?
עמרי מי? קסניה טרנטול מבלה עם האקס של טיטי. שוב

מה אתם אומרים על חסרונה של קיילי ג'נר בגלוית החג? רכלו בפייס

משפחת קרדשיאן. אתר רשמי, אתר רשמי
היום ה-24. תמונת חג המולד של משפחת קרדשיאן/אתר רשמי, אתר רשמי

הקונספט השנה, לאחר שלל הפתעות המשפחה בחודשים האחרונים היה דווקא מנימליסטי, נקי ומדויק. אחרי שקים קרדשיאן עשתה לכם ספוילרים באינסטוש במשך 25 ימים עד ליום הולדתו של ישו בכבודו ובעצמו, נוכחתם לגלות שההריונית הצעירה במשפחה, קיילי ג'נר לא מופיעה על הגלויה.


ג'נר, החליטה להמשיך לעשות ככל העולה על רוחה בחיים האלו, וכשם שלא טרחה לצאת מביתה לאף מקום לאחרונה, גם על ברכת החג החליטה לדלג. "היא לא הייתה מוכנה להיחשף כשהיא בהריון", כך סיפרו מקורבים לאתרי הרכילות מעבר לים. איך מאמא קריס הסכימה לדבר שכזה? אלוהים יודע, או ג'יזס בעצם.

עוד באותו נושא

קים קרדשיאן מציגה: תכנית הריאליטי החדשה שלה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיילי מי? ג'נר נעדרת מברכת החג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך בסופו של יום המשפחה המלוכדת לא נותנת לדבר להעכיר את האווירה, וקריס ג'נר הקרקסית ערכה את מסיבת החג השנתית שלה כשכולם, אבל כולם מגיעים!( חוץ מרוב, אבל מה חדש) קלואי קרדשיאן ההריונית שחפשה כי היא בחודש שישי, ופינקה את המעריצים בשלל תמונות שוויץ של בטן באוברול כסוף.

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
רק פנים. בטן? פחות. קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

קים קיי בקארה בגוון תכלת עם נורת' וסיינט, והאחד שלה - קניה ווסט. סקוט דיסיק, נטול אלכוהול והחברה סופיה ריצ'י הגיע לחגוג עם הילדים (מייסון, פנלופה ורייגן) והאקסית קורטני קרדשיאן והתמודד יפה עם נוכחותו של יונס, נער השעשוע של קורטני ונוכחים במקום סיפרו כי "לא הייתה אף דרמה, אך הגברים לא החליפו בינהם מילה". כל עוד הוא לא דחף לו שטר לפה, זו כבר התקדמות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסטיז. קלואי קרדשיאן וסקוט דיסיק בלוק הסחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולדובדבן שבקצפת, הכוכב בתורן עץ האשוח, הגיעה קיילי ג'נר, בשמלת מיני צמודה שלא משאירה אף ספקות לגבי מה שהיא מגדלת בבטנה. תמונות? לא תזכו לראות. רק דיווחים מהימנים במיוחד שהיא אכן נכחה במסיבה, אבל אף אחד לא העז לצלם אותה. כי הכל שמור לתכנית כנראה...כסף לפני הכל חברים. מרי כריסמס.


וואלה! סלבס לא הצטלמה לתמונה המשפחתית כי המשפחה פתחה עליה בחרם ביום שנולדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי סנטה! קים ונורת' במסיבת חג המולד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם כריסטינה אגילרה הגיעה להרים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מחשבנת לדיסיק. קורטני קרדשיאן והבויפרנד יונס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully