וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מציגה: תכנית הריאליטי החדשה שלה

וואלה! סלבס

6.12.2017 / 11:24

אם התקשתם לעקוב אחרי הקרדשיאנ'ז, אולי הגיע הזמן שתתרגלו אליהם בשלל ערוצי טלוויזיה שונים - או לפחות למלכת הריאליטי -טראש, קים קרדשיאן, שחשפה את התכנית החדשה שלה ברשת. וואלה! סלבס פודרה

הפרסומת לריאליטי החדש "Glam Masters"

הקרדשיאנ'ז התחילו כמשפחה מופרעת, הפכו להיות מולטימדיה שכוללת חברות עסקיות, מותגים שונים ושיגעון - ובעיקר, ריאליטי אחד מרכזי בערוץ הבידור, פלוס שלל תכניות שוליות על קלואי קרדשיאן, קורטני או קיילי ג'נר. כלומר, עד עכשיו, כשמלכת המשפחה קים קרדשיאן - החליטה לעמוד מאחורי תכנית מציאות חדשה, שתשודר בערוץ שונה לגמרי. מדהוז!


עוד רכילות לוהטת:
וואו, פמלה אנדרסון בתמונות שלא תרצו לפספס
הקמפיין הבינלאומי החדש של שלומית מלכה

רכלו על הריאליטי החדש של קים קרדשיאן בפייסבוק

הריאליטי החדש של קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
גברת מפיקה, באמת? קים קרדשיאן בעוד יום טיפוסי/צילום מסך, אינסטגרם

קימי הכריזה אמש (ג') על תחרות הריאליטי החדשה שלה, "גלאם מאסטרס", שתעסוק כולה בטיפוח, איפור וזוהר. הטוויסט: מיס קרדשיאן כלל לא מופיעה במסגרתה על המסך אלא משמשת כמפיקה של השואו, כמי שמתגאה בסטטוס החדש שלה כאשת עסקים ובעלת חברת איפור - שכנראה תזכה לסופר חשיפה ופרסום במסגרת התכנית החדשה.

זה בסדר, נוכחותה של האישה והישבן תורגש בהחלט: התחרות הצבעונית שתעלה למסך בחודש פברואר הקרוב, תהיה בהנחייתה של השחקנית הטרנסג'נדרית לברן קוקס (שמוכרת לכם מ"שחור זה הכתום החדש"), כשבתפקיד השופט הראשי ישמש המאפר האישי וחברה הקרוב של קימי, מריו דדיבנוביק. כן, הוא זה שאחראי לשיגעון ה"קונטור" ברחבי העולם ומבטיח פרס "משנה חיים" לזוכה הגדול.

בחנו את עצמכם

עד כמה אתם באמת נחשבים לקרדשיאנ'ס?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מומחית גלאם. קרדשיאן בעוד רגע של טיפוח/מערכת וואלה, צילום מסך

עם כל הצבע, האיפור הנוזלי והשגעת בסרטון הטיזר שפרסמה הקרדשיאן ברשת לקראת עליית הריאליטי - כמעט פספסו את העובדה שהתכנית כלל לא תשודר בערוץ הבידור, ששידר בעשור האחרון את כל התכניות של הקרדשיאנ'ז. בוגדת? קים בחרה לשדר אותה בערוץ מתחרה, למרות שעד כה לא ברור אם אכן תפציע על המסך מפעם פעם.


כדי להגיע למראה "הליצן העצוב" שלה, וואלה! סלבס מתאפרת רק בצבעים טבעיים, כמו ורוד מסטיק או צהוב חרדלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully