וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קיילי ג'נר בהריון

23.9.2017 / 1:04

הבטן של הקרדשיאן הקטנה עומדת לגדול בקרוב: על פי הדיווחים בהוליווד, הריאליטי סטאר קיילי ג'נר בת ה-20 מצפה לבת מבן הזוג בחודשים האחרונים, הראפר טראוויס סקוט. וואלה! סלבס הולי טראש

(אינסטגרם)

או שקריס ג'נר יודעת לעשות רעש כשמאוד חשוב לה, או שהבייבי קרדשיאן לשעבר, קיילי ג'נר - האחות הקטנה בת ה-20 של משפחת הריאליטי-טראש המפורסמת בעולם - עושה הכל כדי ללכת בעקבות האיידול שלה, הביג סיסטר, קים קרדשיאן.

הסיבה: בתיאום מושלם עם חגיגות העשור לתכנית המשפחתית, בהוליווד מדווחים כי קיילי מצפה לילד ראשון, כיוון שהיא בהריון מהחבר, הראפר טראוויס סקוט. תדהמה? כי הקרדשאנית כבר בחודש הרביעי להריונה, והחלה לספר לחבריה שמדובר בבת קטנה.


רכלו על ההריון של קיילי גנ'ר בפייסבוק

קיילי ג'נר, ינואר 2017, לוס אנג'לס. GettyImages
בקרוב, אמאל'ה! קיילי ג'נר בת ה-20/GettyImages

הצהובונים, שחוגגים הלילה (ש', שעון ישראל) את העובדה שג'נר תרחיב בקרוב את משפחת הריאליטי, מדווחים כי אחרי שנפרדה מהאקס המיתולוגי שלה טייגה, קיילי לא חיכתה הרבה לפני שנכנסה להריון מהראפר בן ה-25 שמחמם אותה מאז, סקוט. אתר הרכילות TMZ, הגדיל לגלות שבן הזוג של ג'נר טוען בפני אנשים כי לשניים תיוולד בייבי גירל, שתהיה נכדתן של מאמא קריס וקייטלין ג'נר - אביה של קיילי.

קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. GettyImages
זוגי זוג פחות מחצי שנה. ג'נר עם טראוויס סקוט/GettyImages
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. GettyImages
"מאמי, נקרא לה עם ק'?". ג'נר וסקוט/GettyImages

על פי דיווחים של המגזין "פיפל", הגבר שאיתו ג'נר הצעירה יוצאת מאז אפריל האחרון, אמר שהיום שבו גילה על העובדה שחברתו בהריון היה "ללא ספק היום המאושר ביותר בחיי". בנוסף, מספרים שההריון אולי הפתיע את קיילי, אבל בימים אלה "ג'נר הכי שמחה שהיתה בחייה". עוד טוענים כי הלידה צפויה להתרחש בחודש פברואר הקרוב, בערך כחודש אחרי הבייבי השלישי במספר אותו צפויים להביא קים וקניה ווסט מאם פונדקאית.

אם השמועות נכונות והקרדשיאן הקטנה ביותר תהפוך בקרוב לאמא, הצאצא(ית) יזכה להיות בן הדוד של נורת' וסיינט ווסט (מצדה של אחותה קים), מייסון, פנלופי וריין (של קורטני) ודרים רנה, בתו בת ה-10 חודשים של אחיה הגדול, רוב קרדשיאן.


וואלה! סלבס מעודדת שימוש באמצעי מניעה. בחייאת, קרדשאינ'ז.

עוד באותו נושא

קיילי ג'נר לובשת וחושפת - אתם קובעים מה הכי מרגש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully