וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר לובשת וחושפת - אתם קובעים מה הכי מרגש

13.1.2017 / 0:02

לא רק סרטון הסקס שלה פרובוקטיבי, אלא גם מיטב התלבושות של קיילי ג'נר - לפחות אלה שתועדו בתקופה האחרונה. וואלה! סלבס מציעה אופציות, אתם בוחרים וקובעים מה הבגד של הקרדשיאן הצעירה שהכי הלהיב אתכם

הבייבי של משפחת קרדשיאן, קיילי ג'נר, לא צריכה סרטון סקס שדולף לרשת או עוד ניפוח שפתיים כדי לעורר פרובוקציות ובאזז סביבה. היורשת הכי הולמת של אחותה הגדולה, קים קרדשיאן, לא רק גאה להשוויץ בקימורי גופה הנשיים (ותודה לכמה מנתחים פלסטיים, כנראה), אלא גם יודעת להתלבש בהתאם למעמדה ככוכבת ריאליטי טראש ואהובת הנוער הבינלאומית. כלומר, לא להתלבש.

ממרומי גיל 19, ג'נר המשרבבת לובשת את הבגדים של מיטב מעצבי העל, משמשת כדוגמנית מפעם לפעם ומתחזקת חשבונות סופר אהודים ברשתות החברתיות, שהפכו אותה למלכת אינסטגרם, סנאפצ'ט, פייסבוק (בני נוער עוד גולשים שם?) ושלל אפליקציות אחרות. פלא שהיא לא מעיפה מבט לעבר השמרנים המתחסדים, המבקרים והמצקצקים?

כדי לעשות סדר בדברים, מערכת וואלה! סלבס בחרה כמה אאוטפיטים בלתי נשכחים של ג'נר הצעירה מהשבועות האחרונים ומאפשרת לכם לבחור ולקבוע - איזו תלבושת פרובוקטיבית הכי הלהיבה אתכם. חתול מעור, קפלים ששמים דגש על הפרונט או דווקא ג'ינס קרוע (מדי?), מה הבגד של קיילי שממנו הכי הזדעזעתם, לחיוב ולשלילה? בחרו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully