וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים, קלואי או קיילי: לאיזה בייבי קרדשיאן אתם הכי מצפים?

13.10.2017 / 0:10

שלוש נשים במשפחת קרדשיאן מצפות לילד קטנטן בבת אחת? זו חגיגה משולשת, כך שוואלה! סלבס רוצה שתגלו איזו לידה הכי מרגשת: זו של קים (והאם הפונדקית שלה), אחותה קלואי או דווקא של קיילי ג'נר הקטנה. בחרו

תמונות גולשים

עולם הריאליטי ההוליוודי כמרקחה, לפחות מאז שנודע כי משפחת קרדשיאן תצרף בקרוב לא ילד חדש אחד, לא שניים, אלא לשלושה יורשים חדשים - שירחיבו את מעצמת הטראש שהעולם כולו אוהב לאהוב, לשנוא ולראות על המסך הקטן כבר עשור שלם. מדהים, מפעים, מרטיט.

תהיתם האם מדובר ברכילות מרושעת? ביזנס חדש במשפחה? הבנות סתם השמינו? הכי לא, כיוון שמלכת המשפחה קים קרדשיאן והראפר קניה ווסט מטפחים עובר ברחמה של אם פונדקאית שתלד להם עולל מס' 3, קלואי בת ה-33 מצפה לילד ראשון עם הכדורסלן התורן שלה, טריסטן תומפסון, בעוד שקיילי ג'נר, בת ה-20 שנחשבה לבייבי, תהיה בקרוב אמא כשבתפקיד האבא יתפקד הראפר טראוויס סקוט (שהכניס את מלכת תוחם השפתיים להריון בערך שבוע אחרי שהכירו. בערך).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רכלו על הבייבי קרדשיאנ'ז בפייסבוק

בין אם אתם מעריצים של ממש, או ממש לא יכולים לסבול את חברי הלה פמילייה בראשותה של המנהלת והאם השולטת, קריס ג'נר, אין ספק שאתם מתעניינים ב"בייבי בום" על פי משפחת קרדשיאן - על שלל הכתבות, הניתוחים והפרשנויות סביבו. רק שעכשו, וואלה! סלבס שמביאה לכם את כל החדשות החמות על המשפוחה הזאת, רוצה לדעת איזה תינוק הכי מעניין אתכם. יאללה, בחרו עכשיו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully