וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקינג, קיילי ג'נר היא האם הפונדקאית של קים קרדשיאן?

וואלה! סלבס

24.9.2017 / 12:04

כאילו שהדיווח על כך שהבייבי לבית קרדשיאן בהריון לא מדהים מספיק, כעת הוליווד תוהה האם הבייבי הוא למעשה של אחותה הגדולה קים קרדשיאן ובעלה קניה ווסט. כל הפרטים על ההריון של קיילי ג'נר. וואלה! סלבס מתנפחת

(קיילי ג'נר וקים קרדשיאן באינסטגרם)

אצל משפחת קרדשיאן, כפי שמצופה מכוכבי סדרת הריאליטי-טראש הכי מדוברת בעולם, הכל כנראה נשאר במשפחה - לפחות זה מה שהמעריצים של קלואי, קורטני, קנדל ושאר הקרדשיאנ'ז מאמינים בו מאז שפורסמו הדיווחים שקיילי ג'נר, הצעירה מבין אחיות המפורסמות, ככל הנראה מצפה לילד ראשון מהראפר טראוויס סקוט.

אז על פי הדיווחים, הקרדשאינית בת ה-20 בהריון מבן הזוג, זאת כמובן, אם תתעלמו מהעובדה שאלפי בני אדם סבורים שהילד שג'נר הצעירה נושאת ברחמה הוא כלל לא שלה - אלא משמשת בכלל כאם הפונדקאית של ילדם השלישי של אחותה הגדולה, קים קרדשיאן ובעלה, קניה ווסט כמובן. שוקינג? תנשמו, אלה כנראה פייק ניוז.


עוד סיפורים מעניינים:
רונה לי שמעון ציפתה להצעת נישואים והתאכזבה?
הסלבס מדגימים: כך תהיה לכם שנה טובה, כמו שלהם

רכלו על ההריון של קיילי ג'נר גם באינסטגרם

קיילי ג'נר, קים קרדשיאן. GettyImages
אחת אמא, השנייה אמא של הילד שלה לעתיד? קיילי ג'נר וקים קרדשיאן/GettyImages

בעוד שלא קים (36) ולא קניה אישרו באופן רשמי וחגיגי את העובדה שהם מצפים לאח או אחות לנורת' וסיינט ווסט, שעל פי הדיווחים עתיד להיוולד בחודש ינואר הבא, האינטרנט מלא בתיאוריות קונספירציה של מעריצים משוגעים - שפשוט לא מאמינים שאשת עסקים ממולחת, כמו אשפית הקוסמטיקה קיילי, תביא ילד בגיל 20 שלא עבור אחותה.

"יש טוויסט בעלילה כי קיילי נושאת ברחמה את ילד מס' 3 של קים וקניה", כתב אחד בטוויטר, בעוד שאחר טען ש"קיילי בהריון רק כי היא בתפקיד האמא הפונדקאית של אחותה הגדולה". או שפשוט תאמינו לדיווח לפיו קיילי לא רק בחודש הרביעי להריונה, אלא כבר מספרת שהיא מצפה לבת, שתיוולד בסביבות חודש פברואר 2018, חודש אחרי התאריך המשוער של בייבי קים&קניה.

ברכות!

קיילי בצילומי העירום הראשונים שלה

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. splash
הזוג המאושר. קיילי עם טראוויס סקוט, רגע אחרי שההריון נחשף/splash

במקביל, צצים דיווחים לפיהם המשפחה הקרובה מודאגת מאוד מכך שהבייבי-קרדשיאן בהריון, כיוון שלטענתם היא "צעירה מדי". על פי המגזין 'פיפל', יודעי דבר מגלים ש"קיילי תמימה מדי, היא לא מבינה שבילוי עם ילדי אחרים לא מכין אותה להיות אמא במשרה מלאה, 24/7", עוד הסבירה ש"קיילי ממש לא יודעת על העבודה הקשה, על לילות חסרי שינה". ככה זה במשפחות סופר-טראש!

אם עוד לא עודכנתם, ג'נר הצעירה יוצאת עם טראוויס סקוט מאז חודש אפריל האחרון, אותו החודש שבו הפרידה כוחות מהאקס המיתולוגי, הראפר טייגה (שהוא גם אב בנה של בלאק צ'יינה, אקסית ואמא לאחייניתה של קיילי מאחיה, רוב קרדשיאן. כלומר זה מסובך). שבועות ספורים אחרי שהחלה לצאת עם סקוט, ג'נר הצעירה כנראה נכנסה להריון, כך שלפי שעה חבריה מספרים שכוכבת הריאליטי היא "הכי שמחה שהיתה בחייה".


וואלה! סלבס לא בהריון, היא פשוט אכלה מנת סביח אחת יותר מדי.

קיילי ג'נר, קים קרדשיאן. GettyImages
קיילי, עוד לפני עידן השפתיים, עם אחותה ההריונית קים/GettyImages
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. GettyImages
הורים לעתיד. ג'נר עם הראפר טראוויס סקוט/GettyImages
קיילי ג'נר, טייגה. GettyImages
זה כבר האקס, טייגה שמחבק את קיילי ג'נר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully