וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר מוכרת איפור בחזייה שקופה. כמובן

15.6.2017 / 10:39

בייבי קרדשיאן לא חוששת להשוויץ במה שהטבע (וכמה רופאים) העניקו לה - כדי לפרסם את מוצרי הקוסמטיקה שלה, תוך כדי שהיא משתמשת בטריק הכי עתיק בעולם השיווק: קיילי ג'נר בעירום? מוכר. וואלה! סלבס כיסוי

(אינסטגרם)

להלן תקציר לשיעור מבוא בשיווק להמונים על פי משפחת קרדשיאן: קחו מוצר, לא משנה אם חולצה, ספר אישי, גלגל ים מתנפח או משחה לטיפול בטחורים, מרחו על האריזה את פרצופה של אחת מהאחיות לבית משפחת הריאליטי-טראש. רגע, זה לא הכל, כי לכל התמונות באינסטגרם, פייסבוק, סנאפצ'ט וטוויטר, הוסיפו גם אימאג' אחד או שניים או שבעה של האחות כשהיא מפארת את המוצר הנמכר. כשהיא בלי בגדים, מן הסתם.

רק תראו מה קיילי ג'נר, בייבי קרדשיאן והאחות הצעירה ביותר של קלואי, קורטני ושאר הקרדשיאנ'ז, עושה כדי למכור את הליפסטיק החדש של מותג הקומטיקה האישי והסופר-מצליח שלה: פרסום שפתיים חושניות, בחזייה שקופה לחלוטין. כי אם אי אפשר לצבוע את המחשוף, זה לא אומר שלא ניתן להשוויץ בו.


עוד רכילות? קיבלתם:
הלם: סרטון הסקס של קיילי ג'נר דלף לרשת? צפו
בריטני ספירס מתלקקת עם החבר, מול אלפי מעריצים

רכלו על קיילי ג'נר בפייסבוק

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
ליפסטיק ג'ונגל. קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

ג'נר בת ה-19, בתם של קריס וקייטלין (שהיה ידועה בעבר כאבא ברוס) ג'נר, למעשה עושה שימוש בטריק הכי ישן בספר: עירום מוכר. במיוחד שהוא מגיע מכיוונה של קיילי, אחת מבנות המשפחה הכי מפורסמת בעולם בשנים האחרונות, מי שהתבגרה לאישה הסמי-מנותחת שהיא היום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
ברור שמדובר בתוכן שיווקי. הקרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

רגע לפני שאחותה הגדולה קים קרדשיאן משיקה את מותג הקוסמטיקה האישי שלה, קיילי - שמתפקדת על תקן דיוות איפור כבד, הקרדשיאן החביבה ביותר על בני הנוער ברחבי העולם והיורשת הרשמית של קים - נותנת עוד פוש על מנת להפוך את עצמה למעין פנינה רוזנבלום של תעשיית הבידור הבינלאומית. עכשיו תורך לבצע מהלך מדהים, קימי.


וואלה! סלבס עומלת בכל בוקר חצי שעה על איפור פנים מושלם, שבסופו היא נראית כמו מוקיון בכל פעם מחדש.

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
אז איך הגוון? קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully