וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קיילי ג'נר?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

9.12.2016 / 1:27

האחות הקטנה של משפחת קרדשיאן רק בת 19, אבל הספיקה לבלות מחצית מחייה מול המצלמות ולהפוך למתמודדת המובילה במירוץ לעבר התואר "קים הבאה". איך קיילי ג'נר השתנתה? איך לא. וואלה! סלבס שפתיים

אימג'בנק GettyImages

זה קרה לקראת סוף העשור הקודם, כשמישהו בהוליווד החליט שמי שהיתה מוכרת בעיקר בזכות קלטת סקס לוהטת, קים קרדשיאן, מעניינת מספיק כדי לככב בסדרת ריאליטי לצד בני משפחתה המורחבת, על חייהם בלוס אנג'לס. ואז לאט ובנחישות, שאר בני הפמיליה הפציעו בכותרות מדורי הבידור, על מסלולי התצוגה ועל שערי מגזינים, כשהדובדבן שבקצפת היא קיילי ג'נר, הבייבי של המשפחה.

בת הזקונים של קריס וברוס ג'נר, נולדה באוגוסט 1997, כך שהיא למעשה מככבת על המסך מאז שהיתה בת 10. כמישהי עם ארבע אחים גדולים למחצה מהצד של אבאל'ה (שבהמשך הפך לאמא קייטלין ג'נר) ועוד ארבעה מצד אמאל'ה, פלוס אחותה הכמעט תאומה (לא זהה) קנדל, קיילי היתה צריכה לכבוש את תשומת הלב. זאת כנראה הסיבה שבגללה עברה בשנים האחרונות כמה טיפולים קוסמטיים לריענון המראה במהלך גיל ההתבגרות - שהתגבשו לכדי מראה של אישה בוגרת מעט מגילה האמיתי. כנראה.

אז איך נראתה בת הזוג של הראפר טייגה עוד לפני שהפכה לאישה הצעירה שהיא היום? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ג'נר הצעירה - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שקיילי עברה מאז שהתחילה כילדונת שובבה ועד לאושיית הקוסמטיקה מהריאליטי-טראש שהיא כיום. כן, היא באמת רק בת 19.

וואלה! סלבס לא מתאפרת כי אמרו לה שזה מכער אותה אפילו יותר מהרגיל.


עוד מתיחות פנים: איימי שומר | דונלד טראמפ | הנסיך הארי | מל גיבסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully