וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה מל גיבסון עם השנים?

צילום: gettyimages

28.10.2016 / 0:05

השחקן השנוי במחלוקת (בעיקר בקרב יהודים), צעד השבוע על השטיח האדום לצד אורי פפר, בלוק מזוקן וביזארי במיוחד. המראות לא הניחו לוואלה! סלבס, שזכרה את מל גיבסון כאחד הגברים היפים בתעשייה ההוליוודית, והיא יצאה לבדוק: איך השתנה הכוכב עם השנים? צפו

אימג'בנק GettyImages

מל גיבסון נולד בשנת 1956 בניו יורק, למשפחה קתולית ממוצא אירי, בן שישי מתוך אחד עשר ילדים. כנראה שגיבסון אהב את הרעיון של משפחה מרובת ילדים, מאחר וכיום הוא מתפקד כאב לשמונה והתשיעי בדרך, כשהוא כבר בעשור השביעי לחייו.

גיבסון החל את דרכו בתעשיית הבידור בסדרת טלוויזיה אוסטרלית, אבל הופעתו בסרט 'מקס הזועם' היא זו שהפכה אותו לכוכב בינלאומי מבוקש. מאז כיכב באין סוף שוברי קופות בלתי נשכחים כמו 'כופר', 'לב אמיץ' וסדרת סרטי 'נשק קטלני'.

גיבסון עשה כמה טעויות עם העם הנבחר, כאשר ביים והפיק את הסרט "הפסיון של ישו", בו מתוארים בבוטות ייסוריו של ישו בשעותיו האחרונות. אם לא די בכך, כשגיבסון נעצר על נהיגה במהירות מופרזת בעודו שיכור, הוא סינן קללות אנטישמיות נגד היהודים, כגון "היהודים אחראים לכל המלחמות שבעולם". מקסים.

הכוכב אומנם שחרר שתי התנצלויות רשמיות כלפי עם הספר, מה שלא ממש עזר לו, בניגוד לחברות החדשה עם הכוכב הישראלי אורי פפר, שגרמה לוואלה! סלבס לכעוס עליו קצת פחות. לכבוד הסולחה, וואלה! סלבס יצאה לבדוק: איך השתנה מל גיבסון עם השנים? לא מעט, מסתבר. צפו.

לעוד מתיחות פנים: טום הנקס| שון פן| נעמי ווטס| קירה נייטלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully