וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה הנסיך הארי עם השנים?

צילום: gettyimages

4.11.2016 / 0:15

הוא נחשב לילד הרע והבועט של בית המלוכה, עם לא מעט שערוריות אבל גם באז מטורף ותדמית של הרווק הנחשק בעולם. הנסיך הארי חגג בחודש שעבר 32 שנות קיום וסקנדלים, הזדמנות מצוינת לעצור ולבדוק: איך השתנה הנסיך הלוהט עם השנים? וואלה! סלבס בת של מלך

אימג'בנק GettyImages

הנסיך הארי, או בשמו המלא (קחו אוויר): הנסיך הנרי צ'ארלס אלברט דייוויד מאונטבטן-וינדזור מויילס, נולד ב-15 בספטמבר 1984 בלונדון. הארי הוא בנם השני של הנסיך צ'ארלס והנסיכה דיאנה, והחמישי בתור לכתר המלוכה, אחרי אבא שלו צ'רלס, אחיו ויליאם, והאחיינים המתוקים ג'ורג' ושרלוט. קצת נדפקת, לא?

הארי הוא הנכד החביב על המלכה, ואהוב במיוחד על מדורי הרכילות וצלמי הפפראצי. בשנת 2005 היה מעורב בשערורייה, כאשר הגיע למסיבת תחפושות כשהוא מחופש לחייל נאצי. תמונות מהאירוע התפרסמו בצהובון ה'סאן', ועוררו זעם רב.

עם כל זה לא מספיק, באוגוסט 2012 פורסמו תמונות עירום של הנסיך בחופשתו בלאס וגאס, שגרמו מבוכה רבה לבית המלוכה. הארי אומנןם התבגר מאז ומשתדל להימנע מהסתבכויות, אך הוא עדיין רווק מבוקש והולל, ששמועות על רומנים שמנהל מופיעות תדיר במדורי הרכילות. אבל איך השתנה הנסיך עם השנים? צפו.

לעוד מתיחות פנים: מל גיבסון| טום הנקס| שון פן| נעמי ווטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully