וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונרג'וליישנז: ג'וני דפ התחתן עם אמבר הרד

שירות וואלה! סלבס

5.2.2015 / 13:21

קצת יותר משנתיים יחד הספיקו: אחד הכוכבים המדוברים בהוליווד, החליף טבעות ונשבע אמונים לשחקנית אמבר הרד - מעניין מה האקסית ואנסה פאראדי, איתה יצא 14 שנים, תגיד על זה? וואלה! סלבס תפוסה

סטייל ID – אמבר הרד. GettyImages
בקרוב, הילולה של ממש. אמבר הרד ובעלה הטרי, ג'וני דפ/GettyImages

בנות, בנים, עדיין מפנטזים על ג'וני דפ? חבל, כיוון שהחל מהשבוע, הוא גבר נשוי באופן רשמי. השחקן הנערץ, בן ה-51, התחתן ביום שלישי עם בת הזוג שלו בשנתיים האחרונות - השחקנית אמבר הרד. אז מה אם היא בת 28 (בחישוב מהיר, צעירה ממנו ב-23 שנים), לאהבה אין גיל.

על פי הדיווחים בהוליווד, צמד השחקנים נישאו בטקס פרטי ומצומצם בלוס אנג'לס, ימים ספורים לפני שיערכו טקס גדול יותר באחוזה של דפ - על אי פרטי שהוא חלק מאיי הבהאמס. באיוונט שיתקיים בסוף השבוע הקרוב, צפויים לבלות כמה עשרות משתתפים, שיחלקו את הזמן בין הבית הגדול ליאכטת הענק הפרטית של הכוכב.


עוד סיפורי סלבס:
קבלו: השם הנוסף של הבת של נינט טייב
קים קרדשיאן בצילום עירום מלא. שוב
הכי כן, לירון ויצמן ילדה בת בכורה

ג'וני דפ. AP
איתה הוא לא הפך את זה לרשמי. ג'וני דפ עם האקסית, ונסה פאראדי/AP

השחקן המוערך ואשתו הטרייה, הכירו זמן קצר אחרי הפרידה של דפ מהזמרת ונסה פאראדי, כשבילו יחד על סט הסרט "יומן הרום". הצמד האופנתי התארסו לפני כשנה, בינואר 2014, וחגגו את האירוע עם מוזמנים מוכרים כמו מנדי מור, הרוקסטאר סטיבן טיילר ומרלין מנסון.

מדובר בפעם השנייה שדפ מחליף טבעות ומעניק למישהי את התואר "אשתי". הפעם הראשונה היתה בשנת 1983, אז נישא ללורי אן אליסון בקשר שהחזיק שנתיים בלבד. אחר כך, התארס עוד פעמיים לשחקניות ג'ניפר גריי ושרלין פן, וכמובן, בילה זמן איכות זוגי גם עם וינונה ריידר.

מי שכנראה פחות שמחה מהחדשות, היא האקסית המיתולוגית של דפ, מדמואזל פאראדי, שאיתה ניהל זוגיות מתוקשרת בין 1998 ל-2012. עם פאראדי הביא לכולם גם שני ילדים משותפים, לילי רוז בת ה-16 וג'ק בן ה-13, שיחגגו עם אבא ואשתו החדשה באירוע הפרטי בשבוע הבא. מזל טוב.


וואלה! סלבס תמיד חלמה להתחתן עם ג'וני דפ, אבל תסתפק גם בחתול שמיל. אם הוא מוכן, כמובן.


רכלו על הנישואים השניים של ג'וני דפ בפייסבוק

הזדקן?

מתיחת פנים: כך השתנה ג'וני דפ

לכתבה המלאה
סטייל ID – אמבר הרד. GettyImages
שמלה לבנה כבר יש לה. הכלה אמבר הרד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully