וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונסה פאראדי וג'וני דפ נפרדים?

שירות וואלה! סלבס

8.1.2012 / 13:09

אחרי 14 שנות זוגיות, מקורבים מספרים כי ונסה פאראדי וג'וני דפ החליטו לשים סוף לזוגיות שלהם ולהמשיך הלאה. וואלה! סלבס ג'ו לה טקסי

ונסה פאראדי וג'וני דפ מצטרפים לגל הפרידות שפוקד לאחרונה את הוליווד. אחרי קים קרדשיאן וקריס האמפריס, אשטון קוצ'ר ודמי מור ושינייד אוקונור, עכשיו מספרים מקורבים לזוג, כי השניים החליטו לסגור את הבסטה ולהיפרד כידידים. עצוב.

הצהובון ראדר.קום, מדווח כי חברים של הזוג סיפרו כי הם מודאגים לגבי השחקן בעקבות הפרידה, "ג'וני לא מצליח כרגע להתמודד עם שום דבר", סיפרו החברים והוסיפו כי בימים האחרונים דפ נפגש עם עורכי דינו, על מנת לבדוק איך הוא יוצא מהקשר הזה . "הם לא נשואים", סיפרו המקורבים, "אבל הם ביחד כבר המון שנים ויש להם שני ילדים, ככה שהפרידה לא קלה". חבר נוסף סיפר לצהובון כי "ג'וני אמנם שחקן מוכשר, אבל הוא מתקשה להסתיר כמה המצב שלו קשה בימים אלו".

ג'וני דפ. AP
בימים מאושרים יותר. ונסה וג'וני/AP

השמועות על קרע בין השניים החלו באפריל האחרון, כשמגזין צרפתי פרסם תמונות של השחקן כשהוא מתנשק עם אישה שלא ממש נראית כמו פאראדי, שהתבררה מאוחר יותר כיחצנית השחקנים רובין באום. כזכור, השניים יוצאים מאז 1998 לאחר שנפגשו על סט צילומי הסרט של הבמאי רומן פולנסקי.

וואלה! סלבס התגרשה פעם לאחר שראתה תמונה של בעלה מתנשק עם מישהי. מאוחר יותר התברר לה שזו אחותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully