וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של ג'וני דפ והאקסית הלסבית

שירות וואלה! סלבס

1.11.2012 / 10:55

היא הייתה הריבאונד שלו והוא היה הריבאונד שלה. כעת חוזר דפ לחזר באובססיביות אחר האקסית הצעירה, אמבר הרד, כן, זו שבדרך כלל מעדיפה נשים. וואלה! סלבס הטרוגנית

כמעט שנה עברה מאז הפרידה הפתאומית של ג'וני דפ וונסה פאראדי. אלא שהפתאומיות לא עצרה את דפ, שהמשיך לצוד נשים מפילות לסת, כפי שנהג לעשות כל חייו. בדרכו השובבה, הצליח להעלות בחכתו את אמבר הרד, שבדיוק ריסקה את מערכת היחסים הלסבית שלה ושל בת זוגה באותה תקופה, טסייה ואן ריי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הוא רומנטיקן, היא מחזירה את מברשת השיניים. אמבר וג'וני/מערכת וואלה, צילום מסך

למרות מעמדו הנשגב של השחקן, היה נדמה שדפ נשבה בקסמה של הרד. לעומת זאת, היא הרגישה חנוקה, והחליטה לצנן את הקשר לזמן מה. מקורבים חיזקו: "אמבר מעולם לא רצתה כזו תשומת לב. היא מאד מחבבת את ג'וני, אבל לא אוהבת את הדרמה".

כעת, אחרי שמערכת היחסים של השניים התפוררה אט אט, עושה רושם שג'וני- בוי חוזר לסורו, וממשיך לחזר באובססיביות אחר הרד הצעירה (26). הסאן מדווח שהשחקן מאוהב בהרד, ומקפיד לשלוח לה פיוטים שכתב, וזרי פרחים.

הרד, על פי הדיווחים, נשבעה בעבר להישאר רווקה, אך מאז שהכוכב ההוליוודי התחיל להציף את תיבת הדואר שלה, היא נכנעה, וטסה לבקר את דפ באי הפרטי שלו. היא, ומברשת השיניים שלה.

מקורבים לזוג מספרים: "ג'וני לא וויתר, הוא התגעגע אליה כל כך במהלך הקיץ. ג'וני הוא מהטיפוסים שנופלים חזק. הוא נשבע שלא לתת לבחורה כמו אמבר, לחמוק מבין אצבעותיו".


וואלה! סלבס רומנטיקנית חסרת תקנה. זה מתבטא בעיקר בבובת הוודו המחוררת שלה (בדמות עצמה), אותה היא מקפידה לדקור בכל פעם שהודפים אותה.


ג'וני דפ ו-ונסה פאראדי חזרו?

לידיעתכן: ג'וני דפ פנוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully