וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי כן, לירון ויצמן ילדה בת

וואלה! סלבס

5.2.2015 / 10:00

הנה מבזק נוצץ במיוחד: מגישת חדשות הבידור החייכנית מהמסך הקטן, לירון ויצמן, ילדה היום בת בכורה. רגע, פינס כבר התקשר כדי לברך את הבלונדינית במזל טוב? וואלה! סלבס ערב טוב לך

לירון ויצמן. עידן סבח,
הורים! לירון ויצמן ובעלה אורי סמית'/עידן סבח

רגע, לירון ויצמן היתה בחדר הלידה? ברור שכן. אתם יכולים לאחל מזל טוב לצלע הנשית בהגשת "ערב טוב עם גיא פינס", שהביאה היום (ה') לעולם בת בכורה לה ולבעלה, עורך הדין אורי סמית'. בכך, היא מצטרפת לבנות הביצה הנוצצות - שהצטרפו לאחרונה למועדון האמהות המדוברות בישראל. הידד.

לירון ויצמן. אינסטגרם, צילום מסך
היי, בייבי. לירון ויצמן במהלך ההריון/צילום מסך, אינסטגרם

הריונה של ויצמן, שמככבת בשנים האחרונות על המסך כמגישת תכנית הבידור (לצדו של גיא פינס כמובן) ובשלטי חוצות בתור איט-גירל מדגמנת מפעם לפעם - נחשף במדור הרכילות האהוב עליכם בחודש ספטמבר האחרון. זאת, אחרי גל שמועות בביצה שעסק בכך שהבלונדינית מטפחת בייבי בבטן, בגלל שעברה להגיש את מגזין הבידור בישיבה. ובכן, זו אמנם היתה פציעה ברגלה שהושיבה אותה, אבל הבשורה על ההריון שהגיעה מאוחר יותר היתה משמחת בהחלט.

בשעות הלילה כאמור, בתום חודשי ההמתנה הארוכים של הריון פוטוגני, חשה ויצמן (30) בצירים ונסעה יחד עם בן הזוג הנאה לבית היולדות. שם, אחרי שעברה ניתוח קיסרי, הגיחה לאוויר העולם בתם הראשונה של המגישה וסמית' - שנישאו לפני כשנתיים וחצי באירוע נוצץ. הכי כן!


וואלה! סלבס תמיד רצתה בת. ואז בן. ואז שלישייה סיאמית.


רכלו על הלידה של לירון ויצמן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully