וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה מישל פייפר?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

3.5.2013 / 5:13

הכוכבת הזוהרת שחגגה את יום הולדתה ה-55, היא אולי כבר לא הצעירה הבלונדינית שכובשת את המסך - אבל נראית לא פחות טוב מבעבר. איך השתנתה? צפו. וואלה! סלבס ניפ טאק

עריכה: אמיר קוטיגרו צילום: גטי

ישנן הרבה הוליוודיות שהיו שמחות לקריירה זוהרת כמו זו של מישל פייפר, אחת הבלונדיניות הכי מצליחות בעשורים האחרונים בתעשיית הקולנוע. השחקנית, שחגגה השבוע לא פחות מ-55 שנים לחייה, הוכיחה כמה פעמים במהלך השנים שבהן היא כוכבת בינלאומית שלא מדובר בעוד פנים יפות שיודעות לדקלם בעל פה, אלא שחקנית רצינית שמתבלת בסקס אפיל כמעט כל דמות שהיא מגלמת.

כמו הטובות ביותר, פייפר בכלל הגיעה לתעשיית הבידור דרך תחרויות יופי, שבהן אולי לא זכתה אבל עשה מספיק רעש כדי להתבלט ולהגיע לתפקיד הקולנועי הראשון הגדול שלה, אי אז באייטיז - זה של הדמות הראשית בסרט ההמשך של "גריז". מאז, כבשה את כולם כ"אשת החתול" בסרט מיתולוגי בסדרת "באטמן", היתה מורה קשוחה ב"סיכון מחושב" ואפילו הדגימה את יכולות השירה שלה במחזמר "היירספריי". נכון שבשנים האחרונות היא כבר לא עושה סרטים כמו בעבר, אבל זה רק מוסיף לאפיל המסתורי שלה.

לרגל יום ההולדת המיוחד, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מישל - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהייתה צעירה בהירה ועד לשחקנית היפה אך מתבגרת שהיא היום. תוכלו לבחון מה עבר על פניה בין השנים, ולראות אם בכלל היה שינוי. בכל מקרה, זה תמיד מגיע עם גלאם הוליוודי.


וואלה! סלבס חשבה להיות בלונדינית פעם, אבל הסבירו לה שזה לא הולך בהתאמה עם לבה השחור.

עוד מתיחות פנים: האלי ברי | מייקל ג'קסון | קייטי הולמס | קים קרדשיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully