וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה האלי ברי?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

26.4.2013 / 0:00

האלי ברי החלה כמלכת יופי נוצצת, אך התבגרה להיות שחקנית איכותית שזוכה בתארים סקסיים, לפחות כמו הגברים שהיא מכניסה לחייה. איך זה השפיע על פניה? וואלה! סלבס צורה לה

עריכה: אמיר קוטיגרו

למרות שהאלי ברי, אחת הכוכבות הכי מרשימות בהוליווד, כבר בת 46, יש כאלה שעדיין מתעקשים לומר ש" שאלוהים ברא את האישה, וקצת אחר כך ברא את האלי". השחקנית השחומה, שהתגלתה באמצע האייטיז כשייצגה את ארצות הברית בתחרות "מיס עולם", הפכה לכוכבת זוכת פרס אוסקר ואחת הנשים המצולמות ביותר בעולם.

לא פלא שברי זכתה להיכלל בעשרות רשימות "יפים ומשובחים", כולל הכתרתה לתואר "האישה הסקסית על אדמות" - גם הרבה אחרי שחגגה את יום ההולדת ה-40 שלה. אין ספק שהתפקידים בלהיטי מסך כמו "אקס מן", "הפלינסטונס", "אשת החתול" ותפקידה כנערת ג'יימס בונד בסרט "למות ביום אחר" סייעו לה להגיע למעמד, שסובב ראשים לכמה גברים מרשימים שתמיד סבבו אותה - כמו הארוס המרשים שבקרוב יביא איתה ילד משותף לעולם, השחקן אוליביה מרטינז.

רגע לפני שתתעגל ותביא צאצא שני עם הגנים המשובחים שלה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם האלי - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהייתה עוד מלכת יופי ועד לשחקנית המתבגרת שהיא היום. תוכלו לבחון מה עבר על פניה בין השנים, ולראות אם בכלל היה שינוי. אף אחד לא נשאר צעיר לנצח, נכון?


גם וואלה! סלבס נראית בדיוק כפי שהיתה באייטיז. השיער הנפוח וכריות הכתפיים שלה תמיד באופנה.


עוד מתיחות פנים: מייקל ג'קסון | קייטי הולמס | קים קרדשיאן | נטלי פורטמן

  • עוד באותו נושא:
  • האלי ברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully