וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר אדוני נגד גדעון לוי: "מאחל שאלו שהוא אוהב יביאו לסופו"

20.10.2024 / 16:22

השף הגיב לפוסט שפעיל ההסברה יוסף חדאד פרסם, שבו הוא עצמו יצא נגד העיתונאי הוותיק - וכתב: "הוא המיץ של הזוהמה האנושית, אויב ישראל". הוא הוסיף: "מיץ מותסס של כל מה שמייצג זבל אנושי שכמותו"

גדעון לוי ומאיר אדוני. צילום מסך - רשת 13, איתמר כגן,
גדעון לוי ומאיר אדוני/צילום מסך - רשת 13, איתמר כגן

פעיל ההסברה הישראלי יוסף חדאד כבר יצא בעבר נגד העיתונאי גדעון לוי בגין אמירותיו השונות, וכך קרה גם היום (ראשון) כשתקף את לוי בשל טור דעה שפרסם בעיתון "הארץ", תחת הכותרת "אם סינוואר היה שטן, מה אנחנו?".

בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 832 אלף עוקבים, חדאד שיתף צילום מסך של כותרת הטור - וכתב: "שפשפתי את העיניים כדי לראות אם אני קורא נכון, וזו כותרת אמיתית בגוף תקשורת ישראלי. ואז ראיתי 'הארץ' וראיתי 'גדעון לוי', והבנתי הכל. אין תחתית שהם לא ירדו אליה!".

מאיר אדוני תוקף את גדעון לוי. צילום מסך מתוך אינסטגרם - yosephhaddad, צילום מסך
"אויב ישראל". אדוני נגד לוי/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - yosephhaddad

בין המגיבים הרבים לפוסט היה גם השף מאיר אדוני, שלא בחל במילים כדי להביע את דעתו על העיתונאי הוותיק. "הבנאדם הוא המיץ של הזוהמה האנושית, המיץ שנשאר בתחתית הפח במשך שבועות ומסריח עד מוות", פתח את דבריו. "זה האיש - והכל בכסות של איש 'הומני אוהב אדם'. פשוט מיץ מותסס של כל מה שמייצג זבל אנושי שכמותו, ששונא את עמו".

אדוני הוסיף: "אני מאחל לו שאותם אלו שהוא מחבק ואוהב יביאו לסופו, ובאופן הכי בזוי וכואב. והעיתון שמפרסם אותו לא היה קיים לולא תרומות וכספים מהמקורות הכי מזוהמים שמקיפים אותנו ונמצאים בקרבנו. חבל. יש שם אחד או שניים שראוי לקרוא אותם, אבל הם מזוהמים ברפש שהוא והעיתון מייצג ומפיץ".

בתגובה נוספת שלו, השף כתב: "במקרה הזה, אין פה ימין או שמאל. היצור הזה אויב ישראל, נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully