וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיכתו של גדעון לוי בתושבי עזה עלתה לו ביוקר - וזה מה שקרה

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 12:00

בשבוע שעבר עוכר ישראל רוג'ר ווטרס התראיין והציג צד הזוי ומקומם באחת מתוכניות האירוח אליהן התראיין. ווטרס הכחיש את מקרי האונס בשבעה באוקטובר, טען שהדברים נאמרים בתמיכתו של גדעון לוי ובשביל גיא איתן זה היה התירוץ המושלם להיכנס בו ובצדק

השלט של גיא איתן/יח"צ
גיא איתן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גיא איתן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם
גדעון לוי. רשת 13, צילום מסך
גדעון לוי/צילום מסך, רשת 13

מופע האימה שסיפק רוג'ר ווטרס בתוכניתו של העיתונאי פירס מורגן מעסיק אנשים רבים כבר מספר ימים, לא רק בעקבות העובדה שדיבר לעצמו ברגע שהרגיש כמו סצנה מ"מועדון קרב", אלא בעיקר כי הוא הכחיש את מעשי הזוועות שנעשו לאזרחים ואזרחיות רבים בשבעה באוקטובר.

מי שהיה הגב שלו לכל הטענות האלה הוא העיתונאי גדעון לוי, שהביע את תמיכתו הדיי מתנשאת בווטרס: "אתה יודע שנהרגו 17 אלף תינוקות וילדים, אתה רוצה שהוא ידבר על התינוק היחידי שנחטף, כאשר בתמונה הכוללת הוא רואה את התמונה הרבה יותר מהישראלים?", שאל לוי את מגיש "הצינור" גיא לרר והוסיף: "כואב לו על מה שהוא רואה הרבה יותר מרוב הישראלים ועל כך ההערכה שלי אליו".

כמו רבים, גם יוצא האח הגדול גיא איתן התעצבן למשמע הדברים, החליט לעשות מעשה ולהרים שלט בכבישי איילון: "גדעון לוי אתה סתם זדדלכעלכיגיד (בג'יבריש, אבל אנחנו מנחשים שהיתה אמורה להיות שם קללה במקום) וחתם את הטקסט: "נ.ב כן תינוק יהודי שווה הרבה יותר".

אם אתם ממש רוצים לדעת אז איתן אכן השקיע מכיסו הפרטי 32 אלף שח עבור המהלך הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully