וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי רני בלייר: "מאיר אדוני הוא גזען, איש דוחה ורע לב"

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 13:51

השף מאיר אדוני תקף את קיבוצי העוטף וטען "שחיבקו" את מחבלי הנוח'בה. מי שלא עבר על כך בשתיקה הוא המרצה המוערך וזוכה פרס האקדמיה רני בלייר שנכנס בו בכל הכוח: "תככן, חרטטן ובעיקר כנראה שונא את עצמו"

רני בלייר / מאיר אדוני. פייסבוק Yael Nivron / רעות סהר, עיבוד תמונה
רני בלייר / מאיר אדוני/עיבוד תמונה, פייסבוק Yael Nivron / רעות סהר

עם פרסום התיעודים הקשים מקיבוץ בארי משבוע שעבר (ה') בתוכנית "עובדה", רגשות וזיכרונות רבים צפו מבוקר השבעה באוקטובר. מי שראה את הדברים קצת אחרת הוא השף מאיר אדוני, שהגיב על הפוסט של יוסף חדאד.

"מקווה שכל יפי הנפש צפו בזה!", כתב אדוני, "סרט מצונזר של זוועות שנעשו על ידי אלו שרוב קיבוצי העוטף חיבקו ותמכו בהם! להקרין פעמיים בשבוע שאולי ירד להם האסימון", הטיח השף הזועם בשורדי טבח השבת השחורה.

רני בלייר, זוכה פרס האקדמיה ומרצה במכללת "ספיר" שבעוטף עזה, לא יכל להתעלם מהמילים וההאשמות הקשות, והעלה פוסט תקיף לחשבון הפייסבוק שלו: "אין לי שום דבר עם מאיר אדוני, לא מכיר אותו אישית, יש לי חברים שהכירו, עבדו איתו, עבדו תחת מרותו".

"מילה טובה לא הייתה לאף אחד לאמר עליו, על הקנאה שלו, על כמה הוא בוס מגעיל ועל היהירות האין סופית כאילו השמש זורחת לו מהעכוז. מאיר אדוני הוא גזען, תככן, חרטטן ובעיקר כנראה שונא את עצמו".

התגובה של מאיר אדוני לפוסט של יוסף חדאד. פייסבוק, צילום מסך
התגובה של מאיר אדוני לפוסט של יוסף חדאד/צילום מסך, פייסבוק

"לצאת בטקסט כזה אחרי הסרט "בארי" היא שפלות ורעות רוח! זה כל כך פטרוני ויהיר עד כדי שאין לי אלא לחשוב שמדובר באדם שמתעב את עצמו, מכור לתשומת לב ולא חכם גדול. 'מקווה של יפי הנפש ראו את זה, סרט מצונזר של עוולות שנעשו על ידי אלו שרוב קיבוצי העוטף חיבקו אותם ותמכו בהם... להקרין פעמיים בשבוע שאולי יפול להם האסימון', צריך להסביר כמה שינאה עצמית יש פה?".

"מי שאשם במה שקרה הם קיבוצי העוטף על החיבוק והתמיכה שנתנו, לא סינוואר, לא ביבי שבנה את מנהרות החמאס, לא ממשלת הדמים… הורי וחברי ושכני החטופים והחטופות, הם יפי הנפש שצריכים להתעורר ושיפול להם האסימון".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הפוסט של רני בלייר. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של רני בלייר/צילום מסך, פייסבוק

"אז מר אדוני היקר, להיות יפה נפש זאת לא קללה, זאת תפישת חיים, שיש בה אהבה וכבוד הדדי, ורוח של שלום ואחווה, זה לא יפי הנפש שצריכים להתעורר, זה רעי הלב שצריכים להתעורר, כמוך, גזען ששונא ערבים אחרי שעשה קריירה על האוכל הלבנטיני, כזאת רעות לה צריכה לפוביות מהעולם".

"אתה ורעי לב כמוך, שמטילים את האשמה על יפי הנפש הן הרעה החולה של החברה הישראלית, אני באופן אישי לתדרוך רגלי בכל מקום שאתה קשור אליו. תמיד היית איש דוחה, עכשיו פשוט כולם רואים לך, ואתה במערמיך, מביך, רע לב, נקמן ושונא אדם, בעיקר את עצמך כנראה. תתבייש! 'שף' אעלק... על החתום: יפה נפש מהעוטף", סיכם בלייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully