וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסרין קדרי על אסון הכטב"ם: "חיים את השואה הזו כבר יותר משנה"

14.10.2024 / 13:01

הטרגדיה שבה נהרגו ארבעה חיילי צה"ל ועשרות נוספים נפצעו הביאה מפורסמים רבים לכתוב את שעל ליבם. ירדן הראל: "בכל יום נהייה יותר קשה להיאחז בטוב". טליה עובדיה: "שכחנו איך זה להיות בלי המועקה הזו בלב". ניקול ראידמן: "הלב מדמם, הנפש מרוסקת"

זירת נפילת כטב"ם סמוך לבנימינה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אסון פגיעת הכטב"ם שהתרחש אמש (ראשון), שבו נהרגו ארבעה חיילי צה"ל ושעשרות נוספים נפצעו, הכה בתדהמה את המדינה כולה, וגם את מיטב מפורסמי ארצנו.

מאז אירע האסון, רבים מהם בחרו להגיב ברשתות חברתיות את דעתם על הנושא הכאוב, בהם הזמרת נסרין קדרי, שלא נשארה אדישה לתקופה הקשה שהמדינה עוברת: "אסור לנו להתרגל לזה. אנחנו חיים את השואה הזו כבר יותר משנה, וכלום לא השתנה. זה מסוכן, זה מפחיד, זה רע, אלה לא החיים שמגיעים לנו". עוד המשיכה וכתבה: "והנה, כמו בכל יום, עוד כמה משפחות נכנסו למעגל שהחיים שלהן נהרסו לנצח, כי הדבר היקר להן מכל לא יחזור יותר ויש יותר מדי כאלה".

נסרין קדרי מגיבה על אסון הכטב"ם. צילום מסך מתוך אינסטגרם - nasrinkadry, צילום מסך
נסרין קדרי מגיבה על אסון הכטב"ם/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - nasrinkadry

השחקן והקומיקאי אלי פיניש הגיב גם הוא לטרגדיה, וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "בוקר קשה, יום קשה. הלב נקרע והמוח רץ. מציע לקחת את הכאב לעשייה, לכתוב תסכולים ברשת פחות יעזור. עשרות משפחות פצועות מהמקרה, אפשר לעזור להן, למשל בתמיכה נפשית, כלכלית, בארגונים, בסידורים, בילדים וכו' וכו'. תהיו יצירתיים".

הוא הוסיף: "כולם מכירים את כולם, בזה אנחנו טובים. זה הדבר הנכון עבורם, זה הדבר הנכון עבורנו. החלמה מהירה לפצועים, בשורות טובות. ביחד ננצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלי פיניש על אסון הכטב"ם. צילום מסך מתוך אינסטגרם - elifinish, צילום מסך
אלי פיניש על אסון הכטב"ם/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - elifinish

זוכת "האח הגדול" טליה עובדיה התייחסה גם היא לאסון, וכתבה: "ילדים. להסתכל בתמונות ולבכות. הגיוני שכבר שכחנו איך זה להיות בלי המועקה הזו בלב?". נועה קירל כתבה: "מציאות הזויה, איזה אסון. מתפללת לשלומם של הפצועים".

גם מאיה ורטהיימר התייחסה לרצח החיילים, וכתבה בסטורי: "איבדנו אתמול ארבעה ילדים בני 19, הם עוד לא הספיקו כלום. אני מרגישה שאנחנו מתעוררים לבוקר כל כך קשה, שאין לי מילים". ירדן הראל, מצדה, כתבה כמה מילים משלה: "מנסה להיאחז בתקופה הזאת בדברים הטובים, להחזיק את הראש מעל המים, אבל כל יום קורה משהו נורא - ובכל יום זה נהייה יותר קשה להיאחז בטוב. כל כך הרבה פצועים הערב, כל כך הרבה צער מסביב כל הזמן, כל כך הרבה זמן ו-101 חטופים שלא ראו אור יותר כבר 373 ימים".

טליה עובדיה מגיבה על אסון הכטב"ם. צילום מסך מתוך אינסטגרם - taliaovadia1, צילום מסך
הסטורי של עובדיה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - taliaovadia1
ירדן הראל מגיבה על אסון הכטב"ם. צילום מסך מתוך אינסטגרם - yardenha, צילום מסך
הסטורי של הראל/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - yardenha

אופירה אסייג כתבה: "תגידו, מה זה החיים האלה? מה, מה, מה, כמה עוד נסבול?". ניקול ראידמן כתבה גם היא: "הלב מדמם, הנפש מרוסקת. ילדים". גם המדליסט האולימפי פיטר פלצ'יק התייחס לאסון: "לילה שחור, מלאכים גיבורים שלנו, רק בני 19".

מאיה ורטהיימר מגיבה על אסון הכטב"ם. צילום מסך מתוך אינסטגרם - mayawertheimer, צילום מסך
מאיה ורטהיימר מגיבה על אסון הכטב"ם/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - mayawertheimer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully