וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג זועמת: "פעם ראשונה שאני מסכימה עם סמוטריץ'"

26.9.2024 / 9:49

אופירה אסייג מתנגדת בתוקף להפסקת האש בין ישראל לחיזבאללה, עליה הודיעו בכירים בממשל האמריקני: "בושה וחרפה, חיזבאללה יורים על הצפון במשך שנה ואנחנו נותנים להם עכשיו חופש 21 יום"

אופירה אסייג. אור גפן,
אופירה אסייג/אור גפן

אופירה אסייג לא קיבלה בנחת רוח את הודעתם של בכירים בממשל האמריקני על הפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה בשעות הקרובות. היא אף הגדילה והכריזה כי היא מסכימה, בפעם הראשונה, עם השר בצלאל סמוטריץ', שהביע התנגדות נחרצת להודעה ומסר כי "המערכה בצפון צריכה להסתיים בתרחיש אחד - ריסוק חיזבאללה ושלילת יכולותיו לפגוע בתושבי הצפון. אסור לתת זמן לאויב להתאושש מהמכות הקשות שחטף ולהתארגן מחדש להמשך המלחמה אחרי 21 יום. כניעה של חיזבאללה או מלחמה, רק ככה נחזיר את התושבים והביטחון לצפון ולמדינה".

"פעם ראשונה שאני מסכימה עם סמוטריץ'!", כתבה אסייג בחשבון האינסטגרם שלה. "בושה וחרפה הפסקת אש, חיזבאללה יורים על הצפון במשך שנה ואנחנו נותנים להם עכשיו חופש 21 יום. בושה שאין כדוגמתה".

אסייג הוסיפה: "לתת לחיזבאללה אוויר זאת פחדנות! אני מוכנה להפסקת אש רק אם מחזירים את החטופים מיד! ואת תושבי הצפון הביתה. אחרת, תפוצצו אותם! כמו שהם מתעללים בחטופים שלנו ובתושבי הצפון שלנו. חד וחלק עד הסוף".

בנימין נתניהו, חסן נסראללה, יירוטים בצפון, פגיעות בלבנון. צילום: חיים גולדברג/פלאש 90, Shutterstock, רויטרס, דוד כהן/פלאש 90, עיבוד תמונה
בנימין נתניהו, חסן נסראללה, יירוטים בצפון, פגיעות בלבנון/עיבוד תמונה, צילום: חיים גולדברג/פלאש 90, Shutterstock, רויטרס, דוד כהן/פלאש 90

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול (רביעי) בהתייעצות הביטחונית שקדמה לישיבת הקבינט כי "משא ומתן יהיה אך ורק תחת אש", אך הבוקר דווח ברשת "סקיי ניוז" כי לפי בכירים בממשל האמריקני, הפסקת האש עם חיזבאללה צפויה להיכנס לתוקף בשעות הקרובות. הם ציינו כי הפסקת האש תימשך 21 ימים, כפי שנטען הלילה בהצהרה של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ונשיא צרפת עמנואל מקרון. "במהלך 21 הימים הללו הצדדים יקיימו משא ומתן. אנחנו מייחלים לפתרון שישיב את האזרחים בשתי המדינות לבתיהם", אמרו הבכירים האמריקנים. הם הוסיפו כי "ההסכם יהיה תקף רק בלבנון, אבל הוא 'יקנה זמן' גם למשא ומתן עם חמאס בעזה. אפשר להשיג פתרון דיפלומטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully